مستند 72 ساعت در کردستان اکران می‌شود


سنندج- ایرنا- رییس حوزه هنری کردستان گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت...
سنندج- ایرنا- رییس حوزه هنری کردستان گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مستند 72 ساعت (روایتی از سه روز پایانی زندگی این شهید بزرگوار) در شهرهای استان اکران می‌شود.

به گزارش ایرنا، امین مرادی روز شنبه در یک نشست خبری ضمن تشریح برنامه‌های هنری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در استان اظهار داشت: این مستند به کارگردانی مصطفی شوق با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کردستان روز ۱۳دی ساعت ۱۸ به صورت همزمان در پردیس سینمایی بهمن سنندج، مهر سقز و آزادی بیجار اکران می‌شود.

وی مشارکت در برگزاری "نشست روشنگری" با همکاری سازمان بسیج کارمندان استان در پردیس سینمایی بهمن، برگزاری نمایشگاه آثار تجسمی عکس و آثار گرافیکی با محوریت حاج قاسم در گالری سوره سنندج و مهر بیجار را از دیگر برنامه‌های هنری پیش‌بینی شده برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد.

رییس حوزه هنری کردستان، برگزاری " شب شعر فاطمی" با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار و سازمان بسیج هنرمندان در حوزه هنری بیجار و انتشار آثار تولید شده هنرمندان در رابطه با موضوع شهادت حاج قاسم در بستر فضای مجازی را ار دیگر برنامه‌های هنری استان برای این ایام اعلام کرد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد وخاطره سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی مهندس گفت: ژنرال سلیمانی برای مردم کُرد از جایگاه ویژه‌ای در دوران مبارزه با داعش برخوردار بوده و مهر ومحبت این شهید در استان و مناطق کردنشین اقلیم کردستان عراق مثال زدنی است.

مرادی ادامه داد: شهادت حاج قاسم برخلاف انتظار استکبار جهانی همچون دوران حیاتشان سبب پیروزی‌های بزرگ در منطقه شد که خروج آمریکا از افغانستان و عراق در کنار ضربه‌های سهمگین به قدرت پوشالی آمریکا در منطقه بخشی از آن بوده است.

وی اظهار داشت: تحکیم جنبه‌های وحدت بین گروههای مختلف در کشورهای منطقه و پررنگ‌تر شدن محور مقاومت از ثمرات خون شهید حاج قاسم است و غیورمردان کشورمان مرحله به مرحله در انتقام خون این ژنرال بی بدیل جهان اسلام گام برخواهند داشت.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته