نخستین دوره مسابقات والیبال لیگ بسیج گیلان یادواره سردار دلها آغاز شد


نخستین دوره مسابقات والیبال لیگ بسیج گیلان یادواره سردار دلها آغاز شد

رشت - ایرنا - نخستین دوره رقابتهای والیبال لیگ بسیج قهرمانی استان گیلان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید قاسم سلیمانی در رشت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره از رقابتها ۱۶ تیم از شهرهای مختلف استان گیلان حضور دارند که به صورت متمرکز در سالن ورزشی هشت دی تربیت بدنی سپاه قدس گیلان در رشت با هم به رقابت می‌پردازند که در نهایت به تیمهای اول تا چهارم این مسابقات در مجموع ۱۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود.

در بازیهای انجام شده از روز اول این رقابتها نیز، تیم والیبال مقاومت تالش با نتیجه سه بر صفر مقاومت بندرانزلی را شکست داد، تیم والیبال مقاومت فومن در یک دیدار نزدیک با نتیجه سه بر ۲ برابر مقاومت رودبار به برتری رسید و تیم والیبال مقاومت ماسال با نتیجه سه بر صفر مقاومت رودسر را مغلوب کرد.

معاونت تربیت بدنی سپاه قدس گیلان در آغاز این دوره از مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابتها به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، توسط تربیت بدنی سپاه قدس گیلان و با همکاری شهرداری و هیات والیبال شهرستان رشت برگزار می‌شود.

سرهنگ عل اصغر زاداکبری افزود: با توجه به اینکه برای والین بار رقابتهای والیبال قهرمانی بسیجیان استان گیلان برگزار می‌شود، خوشبخانه استقبال از این دوره از رقابتها کم‌نظیر است و تیمهایی از ۱۵ شهرستان گیلان در این دوره شرکت دارند.

وی بیان کرد: ایجاد شور و نشاط در جامعه و ترغیب اقشار مختلف مردم به ورزش و همچنین ارتقای نشاط اجتماعی و بهبود سلامتی افراد از مهمتریتن اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بشمار می‌رود که با توجه به استقبال خوب و تعداد تیمهای شرکت کننده، امید است که اینگونه رقابتها را در سایر رشته‌های ورزشی نیز برگزار کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)