کتاب پویش کتابخوانی مثبت سه به چاپ شصتم رسید


نویسنده کتاب مثبت سه در خصوص استقبال از پویش کتابخوانی مثبت سه گفت: به حمد الله پویش کتابخوانی مثبت سه مورد اقبال مردم قرار گرفته است و با توجه به اینکه در هفته های آغازین پویش کتابخوانی مثبت سه هستیم، این کتاب به چاپ شصتم رسید.

حجت الاسلام سید حسین موسوی، نویسنده کتاب مثبت سه در خصوص استقبال از پویش کتابخوانی مثبت سه به خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: به حمد الله پویش کتابخوانی مثبت سه مورد اقبال مردم قرار گرفته است و با توجه به اینکه در هفته های آغازین پویش کتابخوانی مثبت سه هستیم با توجه به اقبال عمومی این کتاب به چاپ شصتم رسیده است.

کتاب پویش کتابخوانی مثبت سه به چاپ شصتم رسید

حجت الاسلام موسوی افزود: لازم است بدانید در هر استان یک نفر به عنوان رابط و دبیر میدان دار شده و مسئولیت هدایت پویش را عهده دار شده است و این کار با یک حرکت و شبکه سازی مردمی شکل گرفته و نکته قابل بیان و حائز اهمیت این است که این پویش مردمی است اگر چه اداره کل تبلیغات اسلامی تهران و جامعه ایمانی مشعر این پویش را مورد تفقد قرار داده اند.

نویسنده کتاب مثبت سه خاطر نشان کرد: شمارگان هر چاپ هزار نسخه بوده و تا کنون 60 هزار نسخه چاپ شده است. در هر استان دبیر و رابط وظیفه دارند با شبکه سازی از همه ظرفیت ها برای هر چه فعال تر شدن این پویش استفاده کنند.

حجت الاسلام موسوی گفت: با نگاه حکمرانی مردمی به نظر می رسد در چهل واره انقلاب پویش مردمی مثبت سه بتواند رکورد پویش های کتابخوانی که در ایران تا کنون برگزار شده است را بشکند.

وی خاطر نشان کرد: علاقه مندان برای تهیه کتاب مثبت سه می توانند عدد 3 را به سامانه پیامکی 30001542 ارسال کنند و کتاب را با 30 درصد تخفیف و ارسال رایگان دریافت کنند و یا با مراجعه به درگاه اینترنتی کتاب مثبت سه کتاب را به صورت الکترونیک خریداری کنند.

کتاب پویش کتابخوانی مثبت سه به چاپ شصتم رسید

حجت الاسلام موسوی در خصوص جوایز در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان در این پویش گفت: جوایزی که در نظر گرفته شده است یک واحد آپارتمان در استان تهران و 100 جایزه یک میلیون تومانی است.

پایان پیام/49

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 متن و پیام تبریک تولد پسرم