مدافع چلسی : مانه باید کارت قرمز می گرفت


مدافع چلسی : مانه باید کارت قرمز می گرفت

مدافع تیم چلسی معتقد است ضربه ای که سادیو مانه با آرنج به او زده است، قطعا کارت قرمز داشته است و کاملا صحنه واضحی بوده است. نوشته مدافع چلسی : مانه باید کارت قرمز می گرفت...

مدافع چلسی : مانه باید کارت قرمز می گرفت

سزار آسپلیکوئتا : ضربه آرنج سادیو مانه؟ این یک قرمز واضح بود و مهم نیست حتی اگر پنج ثانیه از بازی گذشته باشد
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 | 9:21
مدافع چلسی : مانه باید کارت قرمز می گرفت

مدافع تیم چلسی معتقد است ضربه ای که سادیو مانه با آرنج به او زده است، قطعا کارت قرمز داشته است و کاملا صحنه واضحی بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سزار آسپلیکوئتا کاپیتان چلسی تاکید کرد سادیو مانه لایق دریافت کارت قرمز بوده است.

به گزارش پارس فوتبال، دو تیم چلسی و لیورپول در مسابقه امشب فرصت های فراوانی را از دست دادند و در نهایت این دیدار با تساوی ۲-۲ به اتمام رسید. سزار آسپلیکوئتا، کاپیتان باتجربه چلسی به تمجید از عملکرد لیورپول پرداخته و البته مدعی شد تصمیمات داوری در این فصل متناقض و ناامید کننده بوده است.

سزار آسپلیکوئتا گفت:

البته که این یک نتیجه خوب برای لیورپول است و البته آنها در اوج هستند. این فوتبال است و لیورپول آنها استانداردهای لیگ برتر را بالا برده است. این به خود ما بستگی داشت که فاصله را در ابتدای فصل کم کنیم و باید در ادامه فصل سطح بالاتری از خود نشان دهیم.

هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند. زمانی که لیورپول با دو گل پیش افتاد، فرصت فوق العاده ای برای گل زدن سوم و تمام کردن بازی به دست آورد. اما در ادامه ما خوب بازی کرده وچند موقعیت داشتیم، اما در ۲۵-۳۰ متر پایانی از کمبود اعتماد به نفس برخوردار بودیم.

گاهی پنالتی های خنده داری گرفته می شود و بعضی اوقات داور در مورد صحنه های خطرناک عکس العملی نشان نمی دهد. ضربه آرنج سادیو مانه؟ این یک قرمز واضح بود و مهم نیست حتی اگر پنج ثانیه از بازی گذشته باشد. من نمی فهمم دلایل این تصمیمات چیست، اما این خطا یک کارت قرمز واضح داشت. این تصمیمات علیه ما می تواند نتیجه بازی را تغییر دهد و این روند ناامید کننده است. داوران در چند بازی با ملایمت با برخی صحنه ها برخورد می کنند و بلافاصله شرایط عوض می شود.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کویر دل