ماموریت نیمه تمام سردار سلیمانی را باید به سرانجام رساند


ماموریت نیمه تمام سردار سلیمانی را باید به سرانجام رساند

بندرعباس - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار سلیمانی به عنوان فرمانده نیروی قدس ماموریت نیمه تمام آزادی فلسطین را داشت که نیمه تمام مانده و باید آن را به سرانجام رساند.

به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا نقدی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با حضور سه شهید گمنام، یادآور شد: تکمیل این ماموریت با یک تیر ۲ نشان زده است.

وی ادامه داد: همه جهان اسلامی برای اتمام این ماموریت باید آماده شود و قدم اول در اجرای آن پاکسازی منطقه از وجود استکبار است.

وی اضافه کرد: خروج مفتضحانه آمریکایی‌ها از افغانستان ثمره خون شهید حاج قاسم سلیمانی است و رزمندگان جهان اسلامی آنها را راحت نمی‌گذارند و خودشان می‌دانند دیگر جایی در منطقه ندارند و مجبور هستند از عراق سالم بروند.

بنا به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اگر آمریکایی‌ها سالم از عراق نروند، آنجا تبدیل به قبرستان‌شان خواهد شد و مردم با عزت و شرافتمند عراق آنان را اخراج می‌کنند.

سردار نقدی یادآور شد: رژیم صهیونیستی هم به مانند آمریکا باید از منطقه برود و قدم اول اخراج آمریکایی هاست.

وی افزود: سردار سلیمانی در زمان مبارزه با داعش نیروهای بسیاری تربیت کرد و اکنون نیروهای زمینی مقاومت چندین برابر از نیروهای ارتش رژیم صهیونسیتی قوی تر هستند.

بنا به اظهار وی، اگر این نیروها به حرکت درآیند ارتش رژیم صهیونسیتی را می‎‌توانند نابود کنند، باید ماموریت شهید سلیمانی را پاس داشته و تکمیل کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مشکل‌های مردم را بایستی در این مسیر حل کرد و چهل سال در سنگر بودن شهید سلیمانی و یارانش را که هیچگاه آنرا زمین نگذاشته و ترک نکردند به نتیجه خود رساند.

سردار نقدی با اشاره نحوه ورود سردار سلیمانی به فرودگاه دمشق، بیان کرد: فضای کشور در آن زمان به گونه‌ای می‌شود که سیاسیون در بلندگوهای کشور می‌گویند ورود به سوریه و مبارزه با تکفیری‌ها دفاع از دیکتاتوری است،حتی در تشییع پیکر پاک شهدا نمی‌گویند این شهید در سوریه و مبارزه با داعش به شهادت رسیده است.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی که سال‌ها در راه مبارزه با ظلم، جنایت و فساد در دفاع مقدس و بعد از آن هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته آبرویش را هم در طبق اخلاص می‌گذارد و ‏با این ایثار و اخلاص وارد جبهه مبارزه با تکفیری‌ها می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار سلیمانی همراه با تعدادی از رزمندگان سوار بر هواپیما در فرودگاهی فرود می‌آید که دورتادور آن تکفیری‌ها با انواع سلاح‌ها حضور دارند و اگر تیری به آن اصابت کند منفجر می‌شود.

سردار نقدی افزود: ۸۵ درصد سوریه هم به دست تکفیری‌ها افتاده و مبارزه از همان فرودگاه آغاز می‌شود و تنها برای رضای خدا می‌توان وارد این فضا شد.

وی خاطر نشان کرد: تمام پیروزی‌هایی که حاصل شد ثمره اخلاص بود و گرنه با هیچ محاسبه‌ای چنین دستاوردهایی امکان‌پذیر نبود و سردار سلیمانی هم می‌گوید ‏وقتی خداوند اخلاص و وفاداری ما به عهد با خود را دید شکست را بر دشمن مستولی کرد.

بنا به اظهار وی، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این درس را که «فرمان ولی فقیه را رعایت کن» از سرور آزادی خواهان جهان، امام حسین (ع) آموخته بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد: مقام معظم رهبری و امام جامعه در مورد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌فرمایند حاج قاسم اخلاص داشت و ثمره اخلاص پیروزی‌های بزرگی شد که بدست آورد و مردم را به حرکت آورده است.

سردار نقدی اضافه کرد: شاهدیم که موج عواطف و احساسات در خصوص شهادت سردار سلیمانی به راه افتاده و تصاویر، عکس‌ها و کلیپ‌های وی در جامعه پخش می‌شود که این آغاز راه است و باید با شناخت آرمان‌ها، اهداف و نیات شهید مسیر و ماموریتش را به پایان رساند.

وی افزود: چکیده اهداف، آرمان‌ها و ماموریت شهید سلیمانی را می‌توان در وصیت نامه اش خواند که آنجا گروه‌های مختلف با مخاطب قرار داده و می‌گوید گوش به فرمان ولی فقیه باشید و از آن دفاع کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا