شهید سلیمانی بسیار قوی‌تر از سردار سلیمانی عمل می‌کند


 شهید سلیمانی  بسیار قوی‌تر از سردار سلیمانی عمل می‌کند

جانشین فرمانده قرارگاه حضرت زینب س معتقد است که شهید والامقام سردار سلیمانی امروز بسیار قوی‌تر از سردار سلیمانی عمل می‌کند.

سردار اسماعیل سازوار در همایش نکوداشت روز جهانی مقاومت و سالگرد شهادت سردار دلها که با حضور شماری از دانشگاهیان در دانشگاه سمنان اظهار کرد: بسیاری از تهدیدات دشمن با هدایت رهبر انقلاب و اقدامات حاج قاسم سلیمانی امروز تبدیل به فرصت شده است .

جانشین فرمانده قرارگاه حضرت زینب" س" معتقد است که هدایت‌ها و رشادت‌های سردار سلیمانی، سوریه را به دژ و جبهه‌ای در برابر رژیم صهیونیستی تبدیل کرد.
وی با اشاره به خدمات حاج قاسم به جبهه مقاومت و تقویت این جبهه افزود: کار جهادی حاج قاسم سلیمانی در سوریه و چند کشور باعث حل مشکلات آنها شد .

سردار اسماعیل سازوار ادامه داد: زمانی که سوریه تبدیل به یک نقطه بحرانی شده بود با هدایت‌ها و جانفشانی‌های سردار سلیمانی و سربازان مدافع حرم شرایط به گونه ای پیش رفت که در حال حاضر این کشور به یکی از جبهه‌های ایجاد شده بر علیه رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

وی گفت : به اعتراف دشمنان و افراد صاحب نظر، امروز شهید سلیمانی بسیار قوی‌تر و قدرتمند تر از سردار سلیمانی عمل می‌کند و اولین و مهمترین اتفاق و نمود این مهم، در حضور میلیون‌ها نفر در تشییع جنازه وی ملموس و قابل مشاهده بود .

جانشین فرمانده قرارگاه حضرت زینب سلام الله علیها بر لزوم حفظ دستاوردهای جبهه مقاومت تاکید و خاطرنشان کرد: قدرت ایجاد شده برای کشورمان با تدابیر رهبری ، خون شهدا و شهادت سردار سلیمانی ایجاد شده است و باید این قدرت را با عمل به وصیت نامه شهدا حفظ کرد

سردار سازوار همچنین، با اشاره به تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به نظام در فضای مجازی، بر مدیریت فضای مجازی تاکید کرد و افزود : باید با ایجاد زیرساخت‌های لازم و تولید محتوای مناسب در فضای مجازی، فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را ترویج و به شبهات دینی جوانان پاسخ مناسب داد ، چرا که دشمن جوانان و نوجوانان ما را با ایجاد شبهات از طریق فضای مجازی نشانه گرفته است .
به گزارش ایسنا- علاوه بر همایش نکوداشت سردار سلیمانی در دانشگاه سمنان، برنامه های متعدد دیگری در دانشگاه های استان به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها برگزار شد که همایش پیاده روی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه صنعتی شاهرود، آیین بصیرت و میثاق امت با ولایت و یادبود دومین سالگرد سردار دلها و یارانش در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و مراسم بزرگداشت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی ،وداع با شهید گمنام تازه تفحص شده در دانشگاه آزاد،گرامیداشت دومین سالگرد سردار سلیمانی در جهاددانشگاهی، یادواره هنری – ادبی ایثار و مقاومت در دانشگاه آزاد گرمسار و ...از جمله این برنامه ها بود.

"شهید سلیمانی" بسیار قوی‌تر از سردار سلیمانی عمل می‌کند

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟