مکتب سردار سلیمانی امروز سرلوحه آزادی خواهان جهان است


مکتب سردار سلیمانی امروز سرلوحه آزادی خواهان جهان است

کرمانشاه ـ ایرنا ـ مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسر گفت: سردار سلیمانی قهرمان ملت و مجاهد جهان اسلام است چرا که امروز آزادگان و آزادایخواهان جهان اسلام، مکتب شهید سلیمانی را سرلوحه خود قرار داده اند.

حجت الاسلام «صادق زارعی» عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: شهید سلیمانی یک مکتب و مدرسه برای همه مسلمانان است که باید آن را الگو و سرمشق خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: ولایتمداری سرآمد همه ویژگی های این شهید سرافراز بود چرا که خود را سرباز وطن و ولایت می دانست.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه روانسر با بیان اینکه شهید سلیمانی عمل گرا و دشمن را در همه حال می شناخت اظهار داشت: ایشان اهل انسجام بخشی و وحدت آفرینی بود .

حجت الاسلام زارعی اضافه کرد: شهید سلیمانی برای پیشبرد در امور تفکر راهبردی داشت و جامع نگری در امور از دیگر ویژگی های سردار سلیمانی بود.

وی یادآور شد: مبارزه مستمر با استکبار و دفاع از مظلومین جهان از مهمترین مولفه های شهید سلیمانی است.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسر در ادامه همچنین گفت: اگر چه شهادت حاج قاسم بسیار سخت و سنگین بود اما این اسوه مجاهدت بنیانگذار مکتبی شد که هزاران شاگرد در این مکتب تربیت می‌شوند و این راه همچنان ادامه پیدا می‌کند.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری سابق آمریکا با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند