نویدکیا: تیمی باید نگران باشد که موقعیت گل ندارد نه تیم ما


نویدکیا: تیمی باید نگران باشد که موقعیت گل ندارد نه تیم ما

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از عملکرد بازیکنانش در نیمه دوم دیدار با شهرخودرو تمجید کرد.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از برتری ۲ بر صفر تیمش برابر شهرخودرو در نشست خبری این دیدار در عصر روز دوشنبه اظهار کرد: به نظر من نیمه نخست بازی نسبتا معمولی از سمت ما ارئه شد. آن‌ها در نیمه نخست دفاع خوبی داشتند و فضاها را کاملا پوشش دادند و اجازه بازی‌سازی به ما ندادند.

او ادامه داد: ما موقعیت‌هایی داشتیم و توپ و میدان دست ما بود اما فرصت‌های‌مان در نیمه نخست زیاد نبود. طبیعی بود که بازیکنان ما به خاطر ۳ باخت اخیر تحت فشار بودند. در رختکن به بازیکنانم گفتم که نیاز به عجله و بازی استرس نیست و با خیالی راحت در زمین حاضر شوند. بازیکنان با قدرت و آرامش بیشتری در زمین حاضر شدند. ساختار دفاعی حریف هم دچار مشکل شد و فضای زیادی در کناره‌ها به ما دادند. تیم حریف عجول بود و ما هم توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. نیمه دوم، نیمه فوق‌العاده‌ای داشتیم. در لحظات پایانی شهرخودرو توانست بازی را که برابر پیکان و شهرخودرو ارائه داده بود، برابر ما هم ارائه دهد اما فرصت کافی نداشتند و ما برنده شدیم.

نویدکیا اضافه کرد: هر چقدر هم فوتبال زیبا بازی کنی و در هر بازی ۱۰ یا ۱۲ موقعیت خطرناک داشته باشی، توجیه است و باید نتیجه بگیرید. تیمی که در فوتبال بتواند موقعیت ایجاد کند، می‌توان امیدوار بود که این تیم‌ها مشکلات‌شان حل شود اما اگر تیمی در ۲ یا ۳ بازی نتواند موقعیت ایجاد کند، باید نگران آن تیم بود.

سرمربی سپاهان در پایان گفت: من هیچوقت درباره داوری صحبت نمی‌کنم و این بازی هم شامل این مساله می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...