لیگ برتر فوتبال| نفس پرسپولیس بیخ گوش صدر/ سریال باخت های تراکتور به تهران رسید


لیگ برتر فوتبال| نفس پرسپولیس بیخ گوش صدر/ سریال باخت های تراکتور به تهران رسید

در آخرین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر پرسپولیس، تراکتور را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه رقابتهای هفته دوازدهم لیگ برتر، پرسپولیس در یک بازی حساس به مصاف تراکتور رفت. یکی از بازیهای کلاسیک فوتبال ایران که در طول سالهای اخیر همیشه دوئل در بالای جدول و بر سر قهرمانی بوده اما وضعیت نابسامان تراکتور که در فصل جاری در قامت یک کاندیدای سقوط ظاهر شده، این بازی را به نوعی از مولفه های سنتی سابق دور کرده بود.

پرسپولیس برای تداوم حضور در کورس قهرمانی و بالا رفتن در جدول و نشستن در صدر جدول تنها به 3 امتیاز این بازی خانگی می اندیشید و تراکتور که در هفته های اخیر یک ناکام مطلق بوده برای قطع کردن نوار شکست های خود و کنده شدن از جمع فانوس به دستها به این بازی آمده بود. بازگشت محمدرضا اخباری به دروازه تراکتور بعد از یک مصدومیت تکراری شاید مهمترین اتفاق برای تبریزی ها محسوب می شد.

بازی طبق پیش بینی ها با حملات پرسپولیس آغاز شد و سرخ ها خیلی زود به گل رسیدند.

پبعد از این گل تراکتور که چیزی برای از دست دادن نداشت، جلو کشید و حملات پردامنه این تیم در نهایت به گل تساوی انجامید تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

پرسپولیس که نمی خواست در خانه امتیاز از دست بدهد، در نیمه دوم تهاجمی آغاز کرد و تداوم حملات به گل دوم رسید. دقایقی بعد آنها یک ضربه پنالتی نیز به دست آوردند اما ترابی توپ را به بیرون فرستاد تا پرسپولیس با همان 2 گل 3 امتیاز خانگی را کسب کرده و به صدرنشین بچسبد.

پرسپولیس 2
گل: عیسی آل کثیر (9) و سیامک نعمتی (55)

تراکتور 1
گل: پیمان بابایی (24)

پرسپولیس:

حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری، علی شجاعی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر

سرمربی:‌ یحیی گل‌محمدی

تراکتور:‌

محمدرضا اخباری، محمد مسلمی‌پور، عبدالله حسینی، عبدالله ناصری، آرش قادری، ابوالفضل رزاق‌پور‌، علی نجفی، سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی، علی دشتی، پیمان بابایی

سرمربی:‌ زونیمیر سولدو

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی