مهمترین رسالت سردار سلیمانی مقابله با فتنه بزرگ داعش در امت اسلام بود


مهمترین رسالت سردار سلیمانی مقابله با فتنه بزرگ داعش در امت اسلام بود

گنبدکاووس - ایرنا - رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات گلستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و خدمات بزرگ این سردار بزرگ اسلام گفت که مهمترین رسالت سردار سلیمانی مقابله با فتنه بزرگ در امت اسلام یعنی گروهک‌های تکفیری و داعش در منطقه بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا بهمنی نژاد عصر دوشنبه در همایش بصیرتی ویژه ناظرین هیات نظارت شورای نگهبان درشهرستان گنبد باموضوع حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: گروهک‌های تکفیری و داعش توسط استکبار جهانی و به‌منظور ضربه زدن به اسلام و پیروان آن در منطقه خاورمیانه و نیز نظام جمهوری اسلامی ایجاد و تجهیز شده بودند.

وی افزود: مقابله به این دسیسه استکبار جهانی و گروهک‌های تکفیری دست پرورده آنها که در مدت کوتاهی بخش زیادی از سرزمین ۲ کشور سوریه و عراق را تصرف و تا نزدیک دمشق و بغداد رسیدند و در این مسیر جنایات زیادی نیز انجام دادند، کار هرکسی نبود.

بهمنی نژاد اضافه کرد: سردار سلیمانی با ایمان و توکل به خدا، با اعتماد به نفس بالا، با کمترین امکانات و تجهیزات نظامی و تنها با بسیج مردمی و تشکیل گروه‌های مقاومت به مقابله با گروهک‌های تکفیری و داعش رفت و آنها را از ۲ کشور عراق و سوریه بیرون کرد.

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات گلستان دومین رسالت و ماموریت مهم سردار سلیمانی را آشنا کردن نسل جوان جامعه با شهید و شهادت و راه و آرمان آنها دانست و گفت: سردار سلیمانی پس از ۴۰ سال انقلاب اسلامی را دوباره احیا و خون تازه‌ای در رگ‌های آن تزریق کرد.

وی افزود: حضور دهها میلیونی از مردم ایران از گروه‌های مختلف سیاسی، اقوام و مذاهب مختلف و حتی از اقلیت‌های دینی در مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی نشان از عمق علاقه و محبت مردم به این سردار سپاه اسلام بود که امنیت و ثبات را نه در ایران بلکه در منطقه حاکم کرد.

بهمنی نژاد اضافه کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی با اقتدار در عرصه بین الملل و در مذاکرات با کشورهای بزرگ دنیا حضور می‌یابد، مرهون رشادت و مجاهدت سردار سلیمانی است که به یقین اسوه صبر و ایستادگی و مجاهدت و ایثار بود.

وی با گرامیداشت حماسه ۹ دی ۸۸ گفت: فتنه ۸۸ توسط استکبار جهانی بویژه آمریکا و اسرائیل و به‌منظور براندازی نظام جمهوری اسلامی طراحی شده بود که با درایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم خنثی شد.

مهمترین رسالت سردار سلیمانی مقابله با فتنه بزرگ داعش در امت اسلام بود

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات گلستان، بصیرت را از مولفه‌های مهم برای حضور در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی دانست و بیان داشت: در آموزه‌های اسلامی نیز برضرورت داشتن بصیرت توسط همه افراد جامعه بالاخص خواص به منظور تشخیص حق از باطل و سره از ناسره تاکید شده است.

بهمنی بابیان اینکه در طول تاریخ اسلام تاکنون نداشتن بصیرت و یا کم توجی به آن توسط افراد سبب شد تا خسارت‌هایی به جامعه اسلامی وارد شود، گفت: دشمن شناسی و شناخت شیوه‌های دشمنی او، حضور در صحنه مردم و پیروی از منویات رهبری جامعه از فواید و مولفه‌های مهم بصیرت است.

همچنین محمدحسین رحیمی سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات گنبدکاووس در این مراسم با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت که اقداماتی که این سردار بزرگ سپاه اسلام در دوران حضور در میدان نبرد با استکبار جهانی انجام داد سبب شد تا اکنون دشمنان از شنیدن نام او نیز هراس داشته باشند و در مقابل دوستان سردار سلیمانی هم با شنیدن نام او برای مقابله با استکبار قوّت قلب می‌گیرند.

شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...