فرمانده سپاه قزوین: سردار سلیمانی منافع مردم را در اولویت می‌دانست


فرمانده سپاه قزوین: سردار سلیمانی منافع مردم را در اولویت می‌دانست

قزوین - ایرنا - فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: سردار سلیمانی منافع مردم را در اولویت می‌دانست و این روش را در سراسر طول عمر با برکت خود دنبال می‌کرد.

به گزارش ایرنا، سردار رستمعلی رفیعی آتانی شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی، اظهار داشت: این ملت در جهت تحقق آرمان انقلاب و جمله معروف" ما ملت امام حسینیم" معطل نمی ماند و با خروش انقلابی به میدان می آید و یکدل و یکپارچه به آنهایی که دل در گرو غرب بسته اند آدرس ۹ دی را خواهد داد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: به دشمن آدرس سخنرانی عمار انقلاب، آیت الله مصباح را خواهیم داد و می گوییم که مصباح ها بیدار و در جریان انقلاب هستند، علامه های انقلاب فراوان هستند و از روشنگری در این مسیر دست نخواهند کشید.

سردار آتانی گفت: آنهایی که این روزها از نام حاج قاسم برای تجلیل ادبیات سیاسی خود، استفاده می‌کنند معرفی کنیم، قاسم سلیمانی همه چیزش براساس مبانی و بیانات مقام معظم رهبری بود و در نامه های خصوصی به فرزندانش، دختران و پسران و تمامی مردم ایران این مهم ذکر شده است و همواره بیشتر از منافع فرزندانش به منافع مردم می پرداخت.

وی افزود: خواندن داستان های زندگی شهید قاسم سلیمانی ما را نسبت به توجه بیشتر به شهدا و خانواده آنها حساس می کند و باید در این زمینه با تمام توان وارد شویم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

200 خلبان دوره‌های آموزشی را در فرودگاه خدمات ویژه قزوین فرا گرفتند