پردیس صنعتی شهدای هویزه فاقد خوابگاه است


پردیس صنعتی شهدای هویزه فاقد خوابگاه است

رئیس پردیس صنعتی شهدای هویزه دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دو سالی می‌شود که برای خوابگاه دانشجویی از زیرساخت‌های آموزش و پرورش استفاده و هزینه آن را پرداخت کرده‌ایم اما خود پردیس فاقد هرگونه خوابگاه دانشجویی است.

دکتر ابراهیم فرشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص جذب هیات علمی در پردیس صنعتی شهدای هویزه، اظهار کرد: با وجود ادغام دانشگاه سابق صنعتی شهدای هویزه با دانشگاه شهید چمران اهواز و تبدیل آن به پردیس صنعتی شهدای هویزه دانشگاه شهید چمران اهواز، خوشبختانه ظرفیت پذیرش دانشجو هیچ تغییری نکرده است.

وی در خصوص جذب اعضای هیات علمی، ادامه داد: امسال سه نیروی جدید و عضو هیات علمی در پردیس هویزه جذب شدند و سه نفر نیز در نوبت جذب قرار دارند. این اعضای هیات علمی در رشته‌های مهندسی مکانیک و مهندسی برق جذب شده‌اند.

رئیس پردیس صنعتی شهدای هویزه دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص بین‌المللی‌سازی پردیس، گفت: هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است و این موضوع به هزینه و زیرساخت‌هایی نیاز دارد که هنوز در خصوص تامین این زیرساخت‌ها اقدامی نشده است.

وی در خصوص زیرساخت خوابگاهی این پردیس افزود: دو سالی می‌شود که برای خوابگاه دانشجویی از زیرساخت‌های آموزش و پرورش استفاده و هزینه آن را پرداخت کرده‌ایم اما خود پردیس فاقد هرگونه خوابگاه دانشجویی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی