برخورد با بانکی‎هایی که منابع قرض‌الحسنه را بیرون از سیستان و بلوچستان هزینه کنند


برخورد با بانکی‎هایی که منابع قرض‌الحسنه را بیرون از سیستان و بلوچستان هزینه کنند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هر بانکی که منابع قرض‌الحسنه را بیرون از سیستان و بلوچستان هزینه کند طبق دستور رییس جمهور با آن برخورد خواهد شد.

به گزارش ایسنا- حسین مدرس خیابانی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدسیستان و بلوچستان افزود: در جهت افزایش ظرفیت و احیای واحدهای صنعتی راکد و نیمه‌راکد باید منابع مالی برای تامین یارانه سود تسهیلات تامین شود و زمان بازپرداخت تسهیلات سرمایه در گردش از یکسال به ۲سال افزایش یابد.

استاندار در ادامه بیان کرد: حمایت از تولیدات داخلی یک‌ضرورت است که در این خصوص سازمان صمت باید کالاهای تولیدی استان را به سازمان‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی معرفی کند تا خرید تولیدات منطقه در اولویت دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به هزینه‌های بالای تولید در استان باید واحدهای تولیدی مورد حمایت همه سازمان‌ها قرار گیرند و از طرف دیگر برای معرفی و تبلیغ محصولات، کارگروه اطلاع‌رسانی و تبلیغ محصولات تولیدی منطقه با مشارکت روابط‌عمومی‌های دستگاه‌ها تشکیل شود.

وی ادامه داد: در بخش رونق تولید سیستان و بلوچستان، سه موضوع فروش محصولات داخلی استان در خود منطقه، فروش محصولات استان در داخل کشور و صادرات محصولات به خارج از کشور باید مدنظر قرار گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: در استان باید به نقطه‌ای برسیم تا مردم نسبت به خرید محصولات تولیدی این منطقه دغدغه‌مند شوند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: تمامی بخش های تولیدی و اصناف استان نسبت به خرید محصولات تولیدی منطقه نیز اقدام کنند.

داوود شهرکی ادامه داد:استمرار در تولید،مشکل عدم فروش محصولات واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان را رفع خواهد کرد.

وی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان واتاق اصناف نیز در جهت خرید و فروش محصولات تولیدی در استان به جامعه هدف اقدام کنند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فرود اضطراری بالگرد نخست وزیر ارمنستان + فیلم