شهدا واژه‌هایی به گستره تمامی خصایص نیکوی انسانی هستند


شهدا واژه‌هایی به گستره تمامی خصایص نیکوی انسانی هستند

استاندار لرستان به مناسبت ورود شهدای گمنام و تشییع پیکر پاک آن‌ها در استان پیامی صادر کرد.

فرهاد زیویار به مناسبت ورود شهدای گمنام و تشییع پیکر پاک آن‌ها در استان پیامی صادر کرد که در متن این پیام آمده است: بسم رب شهدا و صدیقین، شهدا واژه‌هایی به گستره تمامی خصایص نیکوی انسانی هستند که روح بلندشان از دل نبستن‌های دنیوی نشأت می‌گیرد.

آنان که رضایت خداوند را بر امیال دنیوی ارجح دانستند و در راه اعتلای آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی جان شیرین خود را خالصانه تقدیم خداوند متعال کردند.

تقدیر شهدای گمنام همواره آمیخته با شور و معرفت بوده و اگرچه نامشان گمنام مانده اما با تمام وجود در نیکنامی شناخته‌ترین هستند، شهدایی که بی‌مزد و منت، بی‌ادعا رفتند تا امروز کشور در امنیت کامل و در آرامش باقی بماند.

در این ایام که ایران اسلامی عزادار دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها است و آسمان ایران آکنده از عطر شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی است، یکی از افتخارات بزرگی که نصیب مردم شهیدپرور و ولایتمدار لرستان شده، ورود پیکرهای پاک و مطهر شهدای گمنام به استان است که یقیناً معنویت و عطر وجودشان کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرها را رنگ و بوی خدایی می‌بخشد.

اینجانب با افتخار ورود شهدای مطهر گمنام را به خاک لرستان گرامی می‌دارم و از مردم ولایتمدار لرستان برای حضور در مراسم تشییع و خاکسپاری پرستوهای عاشق دعوت می‌کنم.

باشد که به یمن وجودشان، برکت و خیر افزون بر مردمان این سرزمین ارزانی شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران