فیلم های برتر 2022 و روش دانلود آنها


فیلم های برتر 2022 و روش دانلود آنها یکی از ترندترین هشتگ های شبکه های اجتماعی در این روزها "2022" می...

فیلم های برتر 2022 و روش دانلود آنها

فیلم های برتر 2022 و روش دانلود آنها

یکی از ترندترین هشتگ های شبکه های اجتماعی در این روزها "2022" می باشد، اما در ردیف بعدی فیلم های 2022 به چشم می خورد که بسیار جالب توجه است و این خود بار مسئولیتی رسانه های دانلود فیلم 2022 را بیشتر می کند. سایت های دانلود فیلم زیادی دست به کار شده اند تا جدیدترین فیلم های خارجی این سال را در آرشیو خود قرار دهند. هرچند که هنوز هیچ فیلمی منتشر نشده است اما بنظر می رسد موربیوس با تاریخ انتشار 8 بهمن را بتوان اولین اثر انتشار سال 2022 نامید. صرفا اطلاعات فیلم برای یک بیننده حرفه ای فیلم ملاک نیست. اطلاع رسانی، حواشی و اخبار پیرامون این فیلم، قرار دادن تریلر با کیفیت و رسمی فیلم یا سریال مورد نظر از نکات کلیدی است که یک رسانه ممتاز باید خود را با آنها بروز نگه دارد. یک امکان فوق العاده ویژه قراردادن نسخه کیفیت پرده فیلم هایی است که هنوز منتشر نشده است. شاید در نگاه اول کیفیت پایین اولین چیزی باشد که از کیفیت پرده به ذهن شما خطور کند اما فقط یک فیلم باز ارزش این کیفیت پرده را می داند. دنیای فیلم و سریال برای آنهایی که غرق در این فضا هستند حتی یک تریلر نیز باعث ذوق آنها می شود.رسانه ناب مووی با داشتن ویژگی های ذکر شده و همچنین قرار دادن نسخه پرده هر فیلم تبدیل به سایت محبوب فیلم بازان شده است.

معرفی فیلم های 2022

1- دانلود فیلم جدید The 355-2022

فیلم جدید The 355 یک فیلم اکشن و هیجان انگیز ساخت 2022 آمریکا به کارگردانی و نویسندگی سیمون کینبرگ است. فیلمی جیمزباندی زنانه با حضور بازیگران همچون؛ جسیکا چستین، لوپیتا نیونگو، دیانه کروگر. قرار بود این فیلم در 2021 اکران شود اما به دلیل شیوع کرونا و بسته شدن سینماهای آمریکا تاریخ اکران به 7 ژانویه 2022 موکول شد. فیلم درباره‌ ی تعدادی از جاسوسان بین‌ المللی است که برای یافتن و گرفتن یک سلاح مهم و مخفی از مزدوری خطرناک به هم پیوسته‌ اند.

هنگامی که یک سلاح فوق سری به دست مزدور می‌ افتد، میسون براون، مأمور سیا، باید با ماری، مامور آلمانی رقیب، متحد سابق MI6 و متخصص کامپیوتر پیشرفته خدیجه، و روان‌شناس ماهر کلمبیایی، گریسیلا، به نیروهای خود بپیوندد. ماموریت مرگبار و وحشتناک برای بازیابی آن، در حالی که یک قدم جلوتر از یک زن مرموز، لین می شنگ، که هر حرکت آنها را دنبال می کند، می ماند. همانطور که موشک های اکشن در سراسر جهان از کافه های پاریس گرفته تا بازارهای مراکش تا ثروت و زرق و برق شانگهای راکت می شوند، گروه چهارگانه زنان وفاداری ضعیفی را ایجاد می کند که می تواند از جهان محافظت کند یا آنها را به قتل برساند.

2- دانلود فیلم آواتار 2 - Avatar 2-2022

فیلم های برتر 2022 و روش دانلود آنها

Avatar 2 فیلمی اکشن، علمی تخیلی و ماجراجویی محصول 2022 آمریکا به کارگردانی و نویسندگی جیمز کامرون است. هنرمندانی همچون؛ کیت وینسلت، میشل یئو، زوئی سالدانیا در این فیلم بازی میکنند. این فیلم دنباله فیلم آواتار است که پس از 13 سال منتشر خواهد شد. آواتار که یکی از مشهور ترین فیلم های تاریخ هالیوود بوده، حالا خبرها حاکی از اینست که؛ قسمت دوم آواتار سال 2022، قسمت سوم سال 2024 و پس از آن دنباله‌هایی دیگر در سال‌های 2026 و 2028 منتشر خواهند شد. این فیلم توسط کمپانی استودیو قرن بیستم تهیه و تولید شده است.

3- دانلود فیلم موربیوس- Morbius 2022

Morbius یک فیلم اکشن، ماجراجویی و درام و ابرقهرمانی درباره یک شاخته شخصیتی از مارول کامیکس به همین نام ساخته شده است. کارگردان این فیلم دنیل اسپینوزا و نویسندگی توسط مت ساما، بورک شارپلس، روی توماس انجام شده است. این فیلم توسط کمپانی Columbia Pictures تولید و توسط شرکت سونی پیکچرز منتشر خواهد شد.دکتر موربیوس که به‌طور خطرناکی مبتلا به یک اختلال خونی نادر است، و مصمم به نجات دیگرانی است که از سرنوشت او رنج می‌برند، دست به یک قمار ناامیدانه می‌زند. چیزی که در ابتدا موفقیت بنیادین به نظر می رسد به زودی خود را نشان می دهد که درمانی بالقوه بدتر از بیماری است. بازیگرانی همچون؛ تایریس گیبسون، آرچی رینو، جرد هریس، مت اسمیت، جرد لتو، آدریا آرجونا، مایکل کیتون، چارلی شاتول، کلارا روساگر در این اثر ایفای نقش میکنند. این فیلم در تاریخ 8 بهمن در رسانه ناب مووی و آرشیو دانلود فیلم جدید 2022 منتشر خواهد شد.

4- دانلود فیلم جان ویک 4 - John Wick 2022

فیلم های برتر 2022 و روش دانلود آنها

John Wick: Chapter 4 فیلم اکشن، جنایی و هیجان انگیز ساخت 2022 آمریکا و به کارگردانی چاد استاهلسکی و نویسندگی دریک کولستاد، شی هتن می باشد. بازیگرانی بنام کیانو ریوز، دانی ین، بیل اسکاشگورد، لارنس فیشبرن، هیرویوکی سانادا، شامیر اندرسون، لنس ردیک، اسکات ادکینز، ناتالیا تنا در این فیلم بازی می کنند. داستان انتقام جان از سرکرده هایش که قصد کشتن او را دارند شروع می شود او همزمان باید جان خود را حفظ و با کمک دوستش به نابودی آنها و انتقام فکر کنند.

با توجه به خبرهایی که از جان ویک به گوش می رسد، ساخت سری 5 نیز قطعی است و هنوز نسخه 4 آن پخش نشده به فکر جان ویک 5 و ساخت آن افتاده اند.

با این اوصاف به نظر می‌ رسد مخاطبان تشنه این مجموعه‌ اند و ادامه‌ دادنش دست کم از نظر تجاری منطقی به نظر می‌ رسد. موفقیت تجاری با ساخت «جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم» باز هم بیشتر شد. در نتیجه قرار شد دو قسمت دیگر هم ساخته شود. حتی گفته شده بود که برای استفاده کامل از کیانو ریوز و از دست‌ندادن فرصت ممکن است قسمت‌های ۴ و ۵ این مجموعه سینمایی پشت سر یکدیگر فیلم‌ برداری شوند.

این اقدام در ادامه عملی نشد اما خود به خوبی نشان می‌ دهد کل عوامل فیلم در پی ادامه دادن مجموعه‌ اند. کیانو ریوز هم طی گفت‌وگویی اعلام‌ کرده تا زمانی که فیلم‌ های این مجموعه فروش دارند او به حضورش در نقش جان ویک ادامه می‌ دهد.

پس در می یابیم صنعت سینمایی بسیار بسته به میزان استقبال و فروش است و حتی نقش های مهم نیز اولیت اول آنها مسائل مالی و میزان فروش فیلم است. با اینکه انتشار این فیلم ها به صورت زیرنویس فارسی چسبیده می باشد اما این نوید را به شما میدهیم نخستین رسانه ای که این آثار پرمخاطب را با دسته دانلود فیلم دوبله فارسی خود با صوت دوبله منتشر خواهد کرد ناب مووی است، همچنین امکان جذاب تماشا آنلاین فیلم ها را می توانید استفاده و از آن لذت ببرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...