ضرورت تسهیل‌گری در امور خیرین مسکن‌ ساز استان سمنان


ضرورت تسهیل‌گری در امور خیرین مسکن‌ ساز استان سمنان

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تجلیل از خدمات خیرین مسکن‌ساز در این استان بر ضرورت تقویت تسهیل‌گری در امور خیرین مسکن‌ ساز استان، تاکید کرد.

محمد حمیدی، در جلسه مجمع عمومی هیات امنای انجمن خیرین مسکن ساز استان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط استان به خصوص دستگاه‌های اجرایی عضو مجمع عمومی هیات امنای انجمن خیرین مسکن ساز استان ، مسیر پیش رو برای حضور و تسریع در امور خیرین در بحث مسکن را تسهیل و هموار سازند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه ما مدیران در خصوص تسهیل گری امور و هموار کردن مسیر برای حضور خیرین، مسئول و موظف به گره‌گشایی از مشکلات هستیم، تظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با امر مسکن در استان، ضمن فرآهم‌ نمودن امکانات، بستر را برای حضور فعال خیرین، فراهم کنند.

وی افزود: در این‌ میان توقعات از دو اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، بسیار بیشتر از مابقی دستگاه‌های اجرایی است.

معاون عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه انتخاب این راه و توفیق حضور در مجمع خیرین مسکن ساز امری ارزشمند است، خاطرنشان کرد: مجمع خیرین یک همراه و مجموعه ای با چارچوب مشخص در جهت یاری و مساعدت به منظور پیشبرد بهتر امور در طرح جهش تولید مسکن است و از ظرفیت های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده خواهیم کرد.

حمیدی تصریح کرد: شفافیت در امور و تصمیم گیری‌ها بر پایه قانون، امری است که باید در تمامی اقدامات در امور مرتبط با انجمن خیرین مسکن ساز به صورت ویژه مَد نظر قرار گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با تقدیر از مشارکت مجمع خیرین مسکن در ساخت مسکن برای محرومین گفت: اقدامات ارزنده خیرین در ساخت ‌مسکن برای محرومین یقینا مورد قبول خداوند متعال قرار خواهد گرفت و اجر اخروی فراوانی به همراه خواهد داشت.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاج عالم