آخرین وضعیت امدادرسانی به سیلزدگان فارس


آخرین وضعیت امدادرسانی به سیلزدگان فارس

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر فارس با اشاره به اینکه اقدامات امدادی و کمک رسانی به آسیب دیدگان از وقوع سیلاب در مناطقی از جنوب این استان ادامه دارد، به تشریح آخرین اقدامات انجام شده و وضعیت امدادرسانی‌ها پرداخت.

مهدی خوبیار در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه بحران اولیه ناشی از سیلاب و آبگرفتگی در شهرستان‌های لار و لامرد، به اتمام رسیده و کار در مرحله لکه گیری است، گفت: ارسال و توزیع بسته‌های امدادی و غذایی به چند روستا در لامرد که در محاصره سیل قرار گرفتند، با بالگرد انجام می‌شود.

خوبیار افزود: برای روز دوم امدادرسانی به بخش بیرم در لارستان که کانون بارش‌ها بوده، توسط هلال احمر فارس در حال انجام است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر فارس عنوان کرد: ارسال و توزیع بسته‌های امدادی و غذایی به چند روستا در لامرد که در محاصره سیل قرار گرفتند، با بالگرد انجام می‌شود.

خوبیار اعلام کرد که در پی بارش‌های اخیر در فارس، مجموعا امداد رسانی به دو هزار و ٧٢٦ خانوار در قالب ١٠ هزار و ١٢٧ حادثه دیده ناشی از سیلاب و آبگرفتگی انجام شده است.

او ادامه داد: همچنین دو هزار و ٥٠ نفر اسکان داده شدند و امدادرسانی توسط ٢٠٠ تیم عملیاتی در سطح استان انجام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر فارس با اشاره به حضور ٨٣٦ امدادگر و فعالیت ١٤٢ خودرو عملیاتی و ١٤٣ دستگاه پمپ آبکش، گفت: طی این مدت ٥٠٠ چادر نیز در مناطق درگیر آبگرفتگی و سیلاب توزیع شده است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تتلو در دادگاه : اشتباه کردم بد هم اشتباه کردم / علت دعوت از دختران 15 تا 20 سال چه بود...