سامانه سکو در استان اردبیل راه‌اندازی شد


سامانه سکو در استان اردبیل راه‌اندازی شد

اردبیل- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از راه‌اندازی سامانه سکو در این استان در راستای کمک به اشخاص حقوقی غیردولتی خبر داد.

به گزارش ایرنا، نادر آزاددل روز چهارشنبه در نشستی با موسسه‌های فرهنگی و هنری بیان کرد: سامانه کمک به اشخاص حقوقی غیردولتی در راستای اعطای کمک به طرح‌های ارایه شده از سوی موسسه‌های فرهنگی و هنری با رویکرد رفع آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در استان اردبیل راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این سامانه آماده بررسی و اعطای کمک در قالب کمک‌های جدول ۱۷ به علاقه‌مندان و فعالان فرهنگی و هنری واجد شرایط در استان اردبیل است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: در این راستا تمامی موسسه‌های فرهنگی و هنری دارای صلاحیت می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را به همراه درخواست کتبی به این اداره‌کل ارایه کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به محدودیت زمانی و سقف سهم استان اردبیل، انتظار می‌رود ارایه طرح‌های پیشنهادی در سریع‌ترین زمان ممکن از سوی متقاضیان صورت گیرد.

۵۲ آموزشگاه آزاد، ۱۱ موسسه تک منظوره هنری و سینمایی در کنار ۱۷ موسسه چندمنظوره و ۴۶ موسسه فرهنگی و هنری در نقاط مختلف استان اردبیل فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)