خوشحالی دردناک هاورتز با شکستن انگشت! (عکس)


خوشحالی دردناک هاورتز با شکستن انگشت! (عکس)

کای هاورتز، ستاره چلسی، در جریان شادی پس از گلش مقابل تاتنهام انگشت دستش را شکست.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه میزبان تاتنهام بود و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.

هاورتز گل اول تیمش را در دقیقه پنج بازی به ثمر رساند تا چلسی خیلی زود به لطف درخشش این بازیکن از حریف پیش افتاده و بازی را با خیالی آسوده ادامه دهد.

به نظر می‌رسد که هم تیمی‌های این بازیکن آلمانی از گلزنی او کمی بیش از حد هیجان‌زده شدند و همین باعث شد که خوشحالی پس از گل برای او به اتفاقی دردناک تبدیل شود.

توماس توخل پس از بازی اعلام کرد که فکر می‌کند هاورتز انگشت دستش را شکسته باشد و تصاویر منتشر شده نیز گویای همین اتفاق است.

خوشحالی دردناک هاورتز با شکستن انگشت! (عکس)

تیم پزشکی برای درمان این بازیکن وارد زمین شدند و در ابتدا او توانست با بستن دست راستش به بازی ادامه دهد، هرچند این بانداژ به این معنا بود که او باید یکی ازدستکش‌هایش را دربیاورد.

اما به وضوح مشخص بود که این بازیکن به شدت درد دارد و قادر به ادامه حضور در زمین نیست، همین باعث شد که توماس توخل تصمیم به تعویض او در بین دو نیمه بگیرد.

تیمو ورنر، دیگر بازیکن آلمانی چلسی، به جای هاورتس وارد زمین شد تا پس از مصدومیتی که او را از 11 دسامبر تا به حال از میادین دور کرده بود بار دیگر در جریان بازی قرار بگیرد.

با توجه به ابتلای چند نفر از بازیکنان چلسی به کرونا، توخل امیدوار است که هاورتز هرچه زودتر بار دیگر آماده حضور در میادین شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازیکن سابق النصر: چشم شور از رونالدو دور!