برگزاری مسابقات مهارت های 12 گانه انفرادی بجنورد، جام شهید سلیمانی


برگزاری مسابقات مهارت های 12 گانه انفرادی بجنورد، جام شهید سلیمانی

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان شمالی از برگزاری مسابقات مهارت‌های فردی و 12 گانه انفرادی در بجنورد خبر داد.

الیاس امیرآبادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ۳۵ ورزشکار در مسابقات مهارت‌های فردی و ۱۲گانه انفرادی در رشته های کباده، سنگ، چرخ تیز، چرخ چمنی، میلبازی و ۱۲ گانه انفرادی شرکت داشتند.

وی گفت: نفرات اول این مسابقات در بهمن ماه سال جاری به مناسبت دهه فجر در مسابقات استانی با دیگر شهرستان های خراسان شمالی رقابت خواهند کرد سپس در اواخر بهمن ماه نفرات برگزیده مسابقات استانی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شوند.

امیرآبادی از اسامی برگزیدگان مسابقات شهرستان نام برد و گفت: در رشته ۱۲ گانه علی حصاری، علی فروغی و محمدامین مهام به ترتیب در جایگاه های اول، دوم و سوم قرار گرفتند و در رشته سنگ مهدی امانی، قاسم توکلی‌زاده و پوریا رادان به ترتیب بر سکوی اول، دوم و سوم ایستادند.

وی ادامه داد: در رشته میلبازی علی حصاری، علی فروغی‌نیا و علی گریوانی، در رشته کباده مهیار بیدکی، سپهر مهوشیان و مهدی ریحانی و در رشته چرخ تیز علیرضا مشکدان، رضا اسمعیلی و محمد امین مهام به ترتیب موفق به کسب مقام های اول، دوم و سوم شدند.

امیرآبادی بیان کرد: در رشته چرخ چمنی فقط یک ورزشکار حضور داشت و به دلیل آنکه حدنصاب این رشته و امتیاز آن راکسب کرد بنابراین نائل به مقام اول این رشته شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان