تعویق جراحی‌ها در بیمارستان‌های آمریکا در پی شیوع سویه امیکرون


تعویق جراحی‌ها در بیمارستان‌های آمریکا در پی شیوع سویه امیکرون

بیمارستان‌ها در سراسر آمریکا به دلیل افزایش موارد ابتلا به کرونا ناشی از سویه جدید، جراحی‌های خود را در اولویت بعدی قرار داده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان- بیمارستان‌ها در سراسر آمریکا به دلیل افزایش موارد ابتلا به کرونا ناشی از سویه امکرون جراحی‌های خود را در اولویت بعدی قرار داده اند.

به گزارش رویترز، این امر به خاطر لزوم آزاد کردن کارکنان از فشار فراوان پرستاری از بیماران غیرکرونایی و خالی شدن تخت‌ها برای پذیرش بیماران مبتلا به امیکرون صورت گرفته است.

به گفته مسئولان، کمبود کارکنان بیمارستان در ماه گذشته با ایزوله یا قرنطینه پزشکان تشدید شده است، زیرا خود آن‌ها آلوده یا در معرض ویروس هستند.

سیستم‌های بیمارستانی در تقریباً نیمی از ایالت‌های آمریکا از جمله مریلند، ویرجینیا و اوهایو اعلام کرده‌اند که جراحی‌های غیرکرونایی خود را به تعویق می‌اندازند.

همچنین مؤسسه ملی بهداشت آمریکا نیز مجبور شده جراحی‌های معمولی را در بزرگترین بیمارستان آمریکا که به تحقیقات بالینی اختصاص دارد، تعلیق کند.

تعلیق جراحی‌های غیرکرونایی می‌تواند تعداد موارد جراحی‌های معوق را اضافه کند و از اینرو این مساله بیمارستان‌ها را از کسب میلیون‌ها دلار درآمد محروم می‌کند. خطر دیگر این است که ممکن است در پی به تعویق افتادن جراحی‌ها بیمار جان خود را از دست بدهد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ کیارش چی میشه بعدت