طرح‌های جذاب تقویم و سررسید 1401 برای چاپ


طرح‌های جذاب تقویم و سررسید 1401 برای چاپ

تقویم، یکی از الزامات زندگی انسان‌هاست و بدون تقویم، زندگی دچار هرج و مرج و بی‌نظمی می‌شود.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام طرح دات آی آر، بسیاری از اشخاص به‌طور روزمره از تقویم برای یادآوری تاریخ و زمان رویدادها و وقایع و در نهایت برنامه‌ریزی استفاده می‌کنند.

بنابراین تقویم و سررسیدها را می‌توان به عنوان یکی از شیک‌ترین، کم هزینه‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین هدایای تبلیغاتی به شمار آورد. طرح تقویم و سررسید اگر زیبا، شکیل و خلاقانه باشد می‌تواند باعث ایجاد ماندگاری و ثبت برند شما در ذهن مخاطب شود.

از کجا می‌توان طرح لایه باز تقویم و سررسید مورد نظر خود را انتخاب کرد؟

مجموعه طرح دات آی آر یکی از برترین مجموعه‌های ارائه دهنده طرح‌های لایه باز خلاقانه، متنوع و اثربخش برای تقویم، سررسید و سالنامه می‌باشد. در تقویم لایه باز سایت طرح دات آی آر، علاوه بر تقویم شمسی، تقویم میلادی و تقویم قمری نیز موجود است که به صورت لایه‌های کاملا جدا از یکدیگر، قابلیت ویرایش یا حذف نمودن را دارند. از رایج‌ترین انواع تقویم، می‌توان به تقویم دیواری، تقویم رومیزی، سررسید یا سالنامه اشاره کرد.

طرح‌های جذاب تقویم و سررسید 1401 برای چاپ

مزایای خرید طرح‌ لایه باز تقویم از سایت Tarh.ir؟

از مزایای طرح تقویم و سررسید طرح دات آی آر (tarh.ir) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تنوع و کیفیت بالای طرح‌های تقویم هماهنگی طرح تقویم با مشاغل مختلف خلاقیت و نوآوری طرح‌ها تطابق با استانداردهای چاپ

انواع طرح لایه باز تقویم و سررسید سایت طرح دات آی آر

طرح‌های تقویم در سایت طرح دات آی آر به صورت طرح تقویم دیواری و طرح تقویم رومیزی 12 یا 24 برگ دسته‌بندی می‌شود. انواع طرح لایه باز تقویم به صورت زیر می‌باشد:

طرح تقویم کودکان: طرح لایه باز تقویم کودکان در انواع دیواری و رومیزی در این سایت موجود است. این طرح معمولا توسط مهدکودک‌، پیش بستانی‌ها و مدارس جهت تبلیغات، به عنوان هدیه و یا تقویم شخصی استفاده می‌شود.

طرح تقویم مشاغل: تقویم مشاغل براساس موضوع و فعالیت مشاغل مختلف مانند طرح تقویم املاک، طرح تقویم قالیشویی، طرح تقویم نمایشگاه اتومبیل، طرح تقویم فست فود و .... با استفاده از تصاویر، المان‌ها و تایپوگرافی‌های مرتبط طراحی شده است.

طرح تقویم ایرانی و جاذبه‌های گردشگری: طرح تقویم ایران 1401 به همراه تصاویر جاذبه‌های گردشگری و ایران باستان بسیار پرکاربرد بوده و از آن به جز استفاده شخصی، در مکان‌های مختلفی از جمله ادارات و ارگان‌ها نیز استفاده می‌شود.

طرح تقویم شهدا: با توجه به اهمیت نقش شهدا در جامعه و زندگی ما، در طرح دات آی آر نگاه ویژه‌ای به این موضوع و زنده نگه‌داشتن نام شهدا داشته‌ایم. به این منظور، انواع طرح تقویم شهدا مانند طرح تقویم سردار سلیمانی، طرح تقویم شهدای هسته‌ای، طرح تقویم شهدای سلامت، طرح تقویم شهدای شاخص و ... را جهت استفاده در پایگاه‌های بسیج، مساجد، سازمان‌ها و ادارات طراحی نموده‌ایم.

طرح تقویم مذهبی: طرح لایه باز تقویم مذهبی شامل دعاهای شاخص و آیات مذهبی رایج مانند آیت‌الکرسی، وان‌یکاد، چهارقل و ... می‌باشد که برای استفاده در مکان‌های مذهبی مانند مساجد و حسینیه‌ها مناسب است.

طرح تقویم فانتزی: متفاوت بودن همیشه مثبت بوده و بازخورد بالایی داشته است. ما در Tarh.ir طرح‌های تقویم فانتزی را برای افرادی با سلیقه خاص و متفاوت طراحی کرده‌ایم.

طرح تقویم خام: اگر به دنبال طرح تقویمی هستید که در طرح‌های آماده سایت موجود نیست نگران نباشید. ما طرح‌های لایه باز تقویم را به صورت خام بر روی سایت قرار داده‌ایم تا شما بتوانید تقویم دلخواه خود را در کمترین زمان و بهترین کیفیت طراحی کنید.

طرح‌های جذاب تقویم و سررسید 1401 برای چاپ

چه طرح تقویم یا سررسیدی برای ما مناسب است؟

برای انتخاب طرح لایه باز تقویم یا سررسید مناسب، باید بدانیم که طرح‌ها از چه نظر با هم تفاوت دارند. طرح‌های تقویم و سررسید از نظر اندازه و ابعاد، فرمت تاریخ و نوع مشاغل با یکدیگر متفاوت هستند که در ادامه به‌طور مختصر آن‌ها را شرح می‌دهیم.

ابعاد تقویم یا قطع سرسید: تقویم‌ها و سررسیدها در سایت طرح دات آی آر در ابعاد متفاوت و استاندارد طراحی شده‌اند. انتخاب ابعاد یا قطع مورد نظر، به سلیقه سفارش دهنده و نوع کاربرد مورد نظر برای تقویم دیواری، تقویم رومیزی یا سالنامه بستگی دارد.

فرمت تاریخ در سررسید: منظور از فرمت تاریخ، نحوه نمایش تاریخ در سالنامه است. به عنوان مثال طرح سررسید روزشمار، سررسید دو روزشمار، سررسید هفته شمار، سررسید پنجشنبه جمعه با هم و ... که باید طبق سلیقه مشتری انتخاب شود.

نوع مشاغل یا کسب و کار: انتخاب طرح لایه باز تقویم یا سررسید برای مشاغل باید براساس موضوع فعالیت مشاغل، انتخاب شود. در طرح دات آی آر، طرح لایه باز تقویم برای مشاغل مختلف طراحی شده‌است و شما می‌توانید بر اساس کسب و کار خود طرح مورد نظر را انتخاب کنید.

طرح‌های جذاب تقویم و سررسید 1401 برای چاپ

طرح لایه باز تقویم و سررسید که درباره آن صحبت کردیم یکی از زمینه‌هایی است که سایت طرح دات آی آر، طرح‌های متنوعی را برای آن ارائه داده است. Tarh.ir یکی از برترین مجموعه‌های ارائه دهنده طرح‌های لایه باز است که علاوه بر طرح تقویم و سررسید، در زمینه و موضوعات دیگر از جمله طرح بنر، طرح کارت ویزیت، طرح تراکت، طرح آگهی ترحیم، طرح بنر تسلیت، طرح تیشرت، طرح لیوان و ماگ و ... طرح‌های متنوع، با کیفیت و متناسب با استانداردهای چاپی ارائه کرده است. پیش بینی می‌شود سایت طرح دات آی آر در آینده‌ای نزدیک بزرگترین ارائه دهنده انواع طرح لایه باز در زمینه و موضوعات مختلف باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران