ضرورت استفاده از نیروهای بومی در مناصب دولتی


ضرورت استفاده از نیروهای بومی در مناصب دولتی

نمایندە مردم سنندج، کامیاران و دیواندرە در مجلس شورای اسلامی، بر استفادە از نیروهای بومی و متخصص استانی در مناصب دولتی تاکید کرد.

محسن فتحی عصر امروز (۱۸دی) در گردهمایی شورای نیروهای ائتلاف، با اشارە بە دهە بصیرت اظهار کرد: بصیرت از دیدگاە رهبری تیزبینی و تشخیص راە درست از غلط است و در فرمایشات خود هموارە بر این موضوع تاکید دارند کە مردم ایران و مدیران و مسئولان دولتی در این برهە حساس کە دشمنان در اغلب جبهەهای اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در کمین هستند با بصیرت و تیزبینی راە درست را از راە غلط تشخیص دهند.

وی با اشارە بە انتخابات ۲٨ خرداد در کشور عنوان کرد: برای اولین بار در کردستان سبد رای ریاست جمهوری بە نیروهای اصول‌گرا و انقلابی رسید و این پیروزی را مرهون سرمایەهای اجتماعی و نیروهای انقلابی هستیم.

فتحی ادامە داد: رای کردستانی‌ها و حضور آن‌ها پای صندوق‌های رای بە مثابە وحدت، اعتماد و اعتقاد مردم بە نیروهای ارزشی و انقلابی است کە این اعتماد و اعتقاد با همدلی و همراهی بیشتر و یکپارچگی بیشتر حول یک شعار "بالندگی و پیشرفت ایران و توسعە کردستان است.

وی اضافە کرد: امیدواریم مسئولان استانی و مقام ارشد استان، بیش از گذشتە وحدت و همدلی و یکپارچگی را حاکم کنند تا شاهد ایجاد امید در دل مردم کردستان باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام