14 عضو کانون پرورش فکری زنجان در دوسالانه هنرهای تجسمی آفرینش خوش درخشیدند


14 عضو کانون پرورش فکری زنجان در دوسالانه هنرهای تجسمی آفرینش خوش درخشیدند

زنجان - ایرنا - سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: هشت برگزیده و 6 شایسته‌ تقدیر سهم کانون پرورش فکری استان زنجان از هشتمین دوسالانه هنرهای تجسمی آفرینش در چهار رشته نقاشی، سفالگری، خوشنویسی و عکاسی بود.

شیرین دارایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع ۲ هزارو ۹۳۹ اثر در چهار رشته نقاشی، سفال‌گری، خوشنویسی و عکاسی به دبیرخانه هشتمین دوسالانه ملی ارسال شده بود که از میان آنها ۱۱۴ اثر به عنوان برگزیده و ۱۱۶ اثر شایسته قدردانی شناخته شدند که سهم کانون پرورش فکری استان زنجان هشت برگزیده و ۶ شایسته تقدیر بود.

وی اضافه کرد: هیأت داوران رشته "نقاشی"، از میان ۷۷۰ اثر انتخابی در مرحله اول در ۶ گروه سنی، در مجموع ۳۷ اثر را به عنوان برگزیده و ۳۴ اثر را شایسته قدردانی معرفی کردند.

این مسوول ادامه داد: همچنین هیات داوران بخش "سفال‌گری" نیز از میان ۳۱۲ اثر در شش گروه سنی، در مجموع ۲۶ اثر را به عنوان برگزیده و ۳۳ اثر شایسته قدردانی اعلام کردند.

به گفته دارایی، در رشته "خوشنویسی" نیز هیأت داوران از بین ۳۲۶ اثر در پنج گروه سنی، در مجموع ۳۱ اثر را به عنوان برگزیده و ۲۹ اثر را شایسته قدردانی و هیأت داوران رشته "عکاسی" نیز از ۲۸۰ اثر انتخابی در مرحله اول در چهار گروه سنی، در مجموع، ۲۰ اثر را به عنوان برگزیده و ۲۰ اثر را شایسته قدردانی معرفی کردند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ادامه داد: بر این اساس برگزیدگان رشته نقاشی از کانون این استان، شامل امیرسام حسنی، ۷ ساله "برگزیده"، ‌زهرا سهرابی، ۱۱ساله "شایسته تقدیر"، و برگزیدگان رشته خوشنویسی، نیز سلدا طوماری، ۱۰ساله، محمدجواد محمدی، ۱۴ساله هر ۲ "برگزیده" و حدیثه نصرتی، ۲۱ ساله از مجتمع فرهنگی‌هنری کانون زنجان "شایسته تقدیر معرفی شدند.

وی اضافه کرد: برگزیدگان رشته سفالگری نیز مائده دنیایی، ۱۵ساله و مائده نیساری، ۲۲ ساله هر ۲ "شایسته تقدیر"، نیلوفر فلسفی، ۲۰ ساله "شایسته تقدیر" اعلام شد.

این مسوول برگزیدگان رشته عکاسی از این کانون را ایلیا ژاله کرمی، ۱۰ساله، شکیبا رستمی، ۱۱ساله، نسیم کامیاب ۱۷ساله، حمیدرضا روشانی ۱۹ساله، منصور منصوری مقدم ۱۸ساله به عنوان "برگزیده"، مهران کامیاب ۱۹ساله "شایسته تقدیر"معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی "آفرینش" از سوی اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟