الگوی آستین کلوش


الگوی آستین کلوش (http://www.araas.ir/cloche-sleeve-pattern/) اولین بار در مجله اینترنتی آراس , اخبار , عکس , مدل , فناوری (http://www.araas.ir). پدیدار شد.

الگوی آستین کلوش

الگوی آستین کلوش

الگوی آستین کلوش

برای زیباتر شدن لباس طراحان پوشاک مانورهای زیادی روی آستین و یقه لباس ها انجام می دهند و این باعث جذابیت و خاص شدن لباس ها می شود.در این مطلب برای شما عزیزان الگوی آستین کلوش برای مانتو و لباس مجلسی را آموزش داده ایم. در ادامه با ما باشید تا این الگو ها را یاد بگیرد.

…………………………………………………………………………….

الگوی آستین کلوش

ابتدا الگوی آستین را ساده رسم کنید. و به دلخواه می توانید بلندی بخش کلوش را برش دهید. بهترین اندازه ی برش از آرنج می باشد البته به دلخواه می توانید این برش را بالاتر یا پایین تر انجام دهید. وقتی الگوی آستین را برش زدید و آن را به دو قسمت تقسیم کردید قسمت پایین را که قرار است کلوش باشد به چند بخش مساوی تقسیم کنید و برش دهید مانند تصویر بالا تکه های برش خورده را با فاصله همانند تصویر روی کاغذ دیگری بچینید تا حالت قوس به دست آید و ان را چسب بزنید تا تکان نخورد و الگوی به دست آمده را برش داده و روی پارچه قرار دهید.

شما می توانید قسمت کلوش آستین را از خود پارچه استفاده کنید یا اگر کار مجلسی می خواهید از پارچه های گیپوری و حریر برای این کار استفاده کنید.

میزان زیاد و کمی کلوش بستگی به فاصله ی بین قطعاتی است که برش داده اید اگر می خواهید کلوش بیشتری داشته باشد فاصله را بیشتر کنید.

الگوی آستین کلوش

مدل آستین مانتو

الگوی آستین کلوش

مدل مانتو مجلسی مشکی

الگوی آستین کلوش

مدل لباس مجلسی آستین کلوش

……………………………………………………………………………..

الگوی زیر که می بینید برای مدل آستین هایی است که از سرشانه تا پایین حالت کلوش دارد.

الگوی آستین کلوش

طبق الگوی که در تصویر بالا مشاهده می کنید الگوی آستین را رسم کرده و آن را تقسیم بندی کنید. فاصله ها را برش داده و روی کاغذ دیگری قرار دهید و فاصله بین قطعات برش خورده ایجاد کنید و با چسب آن ها را فیکس کنید حالا الگوی به دست آمده را روی پارچه قرار دهید و برش بزنید.

الگوی آستین کلوش

الگوی آستین کلوش سرخود

الگوی آستین کلوش

مدل مانتو آستین تمام کلوش

الگوی آستین کلوش

برای دوخت شومیز تابستانی می توانید از الگوی بالا برای آستین آن استفاده کنید. بلندی آستین به دلخواه می باشد.

…………………………………………………………………………….

مدل آستین مانتو مجلسی

الگوی سنگ دوزی

الگوی سرمه دوزی


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تلاش ایران و روسیه برای ایجاد واحد پولی مشترک بریکس