فیلم لحظه فرار یک زندانی از خودروی حمل زندانی / او خوش شانس بود


فیلم لحظه فرار یک زندانی از خودروی حمل زندانی / او خوش شانس بود

حوادث رکنا: زندانی دستبند به دست در حال حمل با ماشین پلیس بود که موفق به فرار از داخل آن شد.

همه ما طی سال‌های گذشته داستان‌هایی در مورد فرار از زندان شنیده، دیده یا خوانده ایم. اما حادثه‌ای که به تازگی در برزیل اتفاق افتاده است از فرار یک زندانی نه از سلول زندان بلکه از خودروی در حال حرکت پلیس حکایت دارد. این اتفاق در تاریخ ۲۸ دسامبر سال ۲۰۲۱ در منطقه «آلاگوا نوا» واقع در پارایبا رخ داد.

به گزارش رکنا، بنا به گزارش G۱ این زندانی با وجود آنکه دستبند به دست داشت و توسط ماموران پلیس با خودروی ویژه حمل زندانیان در حال انتقال بود موفق به فرار شد.

در ویدئویی که در یویتوب منتشر شده است این زندانی در مقابل چشم ماموران پلیس که در قسمت جلوی خودرو حضور دارند از پشت ماشین به داخل خیابان پریده و موفق به فرار می‌شود.

فرار زندانی از ماشین حمل زندان

این ویدئو نشان می‌دهد این زندانی در حالی که دستبند به دستانش بسته شده است در یک خیابان شلوغ وارد پیاده رو شده و متواری می‌شود. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۴۰ هزار بیننده داشته است.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی پلیس برزیل زمانی متوجه فرار زندانی شد که در مقصد با بازکردن درب، زندانی را در عقب خودرو پیدا نکرد.

بنا به این گزارش پلیس برزیل هنوز موفق به دستگیری این زندانی فراری نشده است. پلیس تحقیقات خود برای پیداکردن مخفیگاه این زندانی را آغاز کرده است.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 2.33M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل