استاندار سمنان: کانون پرورش فکری در حوزه زیرساخت حمایت می‌شود


استاندار سمنان: کانون پرورش فکری در حوزه زیرساخت حمایت می‌شود

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور دستیابی به اهداف خود در بخش زیرساختی مورد حمایت قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز پنجشنبه در دیدار با مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در استانداری سمنان افزود: باید به حوزه فرهنگ توجه ویژه ای داشت و نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این حوزه بسیار قابل توجه است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از اقدامات و امور فرهنگی جامعه باید از سنین‌ پایین و پایه برنامه ریزی شود، افزود: در استان سمنان در شاخص های مذهبی و دینی اقدامات بسیار خوبی انجام شده که باید ادامه یابد.

استاندار سمنان افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک منبع موثق فرهنگی برای خانواده ها است و باید در حوزه نرم افزاری تلاش مضاعفی در این بخش انجام شود.

وی با بیان اینکه تلاش می شود تا در حوزه زیرساخت از کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان حمایت شود، یادآور شد: حمایت از این کانون خدمت به کودکان و آینده‌سازان جامعه است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور نیز در این نشست گفت: تولید کتاب ، فیلم و نظارت بر تولید اسباب بازی از مهمترین وظایف کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور است.

مهدی علی اکبر زاده تاکید کرد: باید توجه ویژه ای به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شود و ساختمان برخی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان ، نیازمند بازسازی یا مرمت است.

افتتاح نمایشگاه‌های دائمی آثار نقاشی و خوشنویسی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، نمایشگاه دائمی قدرت الله ادیب پدر سفال سمنان و نمایشگاه صیانت از کودکان و راه اندازی خانه عروسک ها، از جمله برنامه‌های سفر یکروزه علی‌اکبرزاده به سمنان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه