مشکلات با استفاده از ظرفیت مدیران پرتلاش و به پشتوانه مردم متدین حل می‌شوند


مشکلات با استفاده از ظرفیت مدیران پرتلاش و به پشتوانه مردم متدین حل می‌شوند

استاندار خراسان جنوبی گفت: بیت‌الغزل بیانات رییس جمهور این است که از اصحاب ما می‌توانیم هستیم لذا مشکلات را با استفاده از مدیران پرتلاش و به پشتوانه مردم متدین حل خواهیم کرد.

جواد قناعت شامگاه پنجشنبه ۲۳ دی در ادامه چهارمین سفر شهرستانی خود در جمع نمازگزاران و زائران آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس افزود: برای حل مشکلات باید کمی صبر داشته باشیم، دولت هنوز به‌طور کامل مستقر نشده و خیلی از مدیران هنوز تغییر نکرده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی گفت: ان‌شاء‌الله با تغییراتی که در بدنه مدیریتی کشور رقم خواهد خورد، شاهد اتفاقات خوبی هم خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی اظهار داشت: دولت سیزدهم در شرایط بسیار سختی، سکان مدیریت کشور را به دست گرفته و این مشکلات ناشی از تحریم‌ها و تهدیدهای نظام سلطه و بی‌کفایتی برخی مدیران گذشته است.

وی افزود: شخص رییس جمهور و قوه مجریه، شبانه‌روز وقت می‌گذارند تا این مشکلات حل شود.

قناعت با اشاره به دیدگاه اشتباه برخی مدیران گذشته گفت: برخی مدیران، حل مشکلات کشور را به تصمیمات آن سوی مرزها گره زده بودند اما به کوری چشم دشمنان، به‌زودی تحریم‌ها هم برداشته می‌شود و به‌تدریج شاهد رفع مشکلات خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقاومت مردم در مقابل مشکلات باعث پایداری نظام شده و به فرمایش مقام معظم رهبری، آینده خوبی برای کشور در راه است.

استاندار خراسان جنوبی در جمع مردم طبس از اقدامات صورت گرفته در استان گفت و روزهای خوب پیش‌رو را نوید داد.

دیدار با خانواده معظم شهید حسن آشنا

قناعت در ادامه برنامه‌های سفر به شهرستان طبس با خانواده گرانقدر شهید حسن آشنا دیدار کرد و استاندار در این دیدار با همراهی جمعی از مسوولان استان و شهرستان، ضمن دلجویی از خانواده معزز این شهید، از نقش شهدا در دوام و توفیقات جمهوری اسلامی گفت.

شهید حسن آشنا متولد فروردین ماه ۱۳۴۶ است که دوران سربازی خود را با حضور در سپاه پاسداران در مناطق جنگی گذراند و بعد از طی این دوره، به استخدام سپاه درآمد و با حضور در گردان تخریب لشکر ۲۱ امام رضا (ع)، چندین بار عازم جبهه شد تا اینکه تیر ۱۳۶۱ در جزیره مجنون مفقود شد.

بعد از گذشت ۹ سال، پیکر مطهر این شهید طی عملیات تفحص کشف و آبان ۱۳۷۵ در زادگاهش روستای ازمیغان طبس به خاک سپرده شد.

استاندار خراسان جنوبی در چهارمین سفر شهرستانی خود با استقبال نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و مسئولان این شهرستان وارد طبس شد.

غبارروبی مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان نخستین برنامه این سفر بود که با حضور جمعی از مدیران ستادی، استانی و شهرستانی در گلزار شهدای طبس انجام شد و استاندار خراسان جنوبی در ادامه آستان امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) را زیارت کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟