بارش برف موجب کندی تردد در جاده های خلخال شد


بارش برف موجب کندی تردد در  جاده های خلخال شد

اردبیل_ایرنا_ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال گفت:بارش برف، کولاک و محدودیت دید ناشی از مه غلیظ موجب کندی تردد خودروها در راه های ارتباطی کوهستانی بین شهری وروستایی این شهرستان شد.

معروف خسروی روزجمعه در گفتگو با ایرنا اعلام کرد: ارتفاع برف که از شب گذشته در سطح همه جاده‌های کوهستانی این شهرستان آغاز شده هم‌اکنون به بیش از ۲۰ سانتیمتر در گردنه الماس واقع در جاده خلخال به اسالم رسیده است.

وی از برف روبی، نمک‌پاشی و تیغه‌زنی جاده‌های کوهستانی با استفاده از ماشین‌آلات اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای خلخال خبرداد و افزود: علاوه بر راه ارتباطی خلخال به اسالم هم اکنون راهداران درهمه مسیرهای برف‌گیر مشغول برف‌روبی هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خلخال بیان کرد: در حال حاضر به استثنای جاده مسدود شده از برف خلخال به پونل، ماسوله و ماسال سایر راه‌های ارتباطی بین شهری این شهرستان باز و تردد خودروها در جاده های کوهستانی با کمک زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

او گفت: بارش برف تا ساعت ۲۱ امشب ادامه خواهد داشت و مسافران و رانندگانی که قصد تردد از جاده های کوهستانی خلخال را دارند لازم است که قبل از سفر، خودرو خود را به تجهیزات زمستانی و سوخت کافی مجهز کنند.

فرمانده پلیس راه خلخال به زنجان نیز از بارش برف در راه های منطقه جنوب استان اردبیل خبر داد وگفت: با توجه به شدت بارندگیها ، عبور و مرور وسایط نقلیه موتوری هم اکون تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است .

سرهنگ نجات حمزه اظهار کرد:به همه کسانی که قصد مسافرت را در راههای جنوب استان اردبیل از جمله خلخال به اسالم ،هشجین ،فیروزآباد ،سرچم ،کوثر ،کلو ،شاهرود را دارند توصیه می شود تا آرام شدن شرایط جوی از اقدام به سفرهای غیر ضروری پرهیز و در صورت ضرورت سفر از خودروهای عمومی جهت مسافرت خود استفاده کنند .

رئیس اداره هواشناسی خلخال نیز گفت: بارش برف که از بامداد امروز در شهر خلخال و مناطق تابعه این شهرستان آغاز شده هم اکنون ادامه دارد و از آغاز بارندگی ۱۶ سانتیمتر برف به همراه ۱۲ میلیمتر برف ذوب شده در این شهر باریده است.

غلامرضا گلمرادی با بیان اینکه ناپایداری هوا وبارش های برف تا پایان امروز در منطقه ادامه خواهد داشت اظهار کرد:بارندگیها پس از یک روز توقف از روز دوم هفته آینده با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

رییس اداره هواشناسی خلخال اظهار کرد:دمای هوای صبح امروز خلخال به یک درجه زیر صفر رسید که در مقایسه با حداقل دمای هوای روز قبل هیچ گونه تفاوتی نداشته است .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل