رفسنجان عطر «بدر» گرفت


رفسنجان عطر «بدر» گرفت

کرمان- ایرنا- اهالی مناطق مختلف شهرستان رفسنجان در شمال استان کرمان آنچنان پرشور و پرشمار در مراسم تشییع شهید جاویدالاثری که در عملیات بدر به شهادت رسیده است شرکت کردند که حال و هوای دوران دفاع مقدس را زنده کردند.

به گزارش ایرنا شهید جاویدالاثر ۲۳ ساله در تاریخ ۱۹ اسفند سال ۶۳ در منطقه شرق دجله، عملیات بدر به فیض شهادت نائل آمده و از روز پنجشنبه میزبان مردم رفسنجان است.

رفسنجان عطر «بدر» گرفت

پیکر این شهید والامقام پس از آنکه از طریق فرودگاه کرمان وارد استان شد، پنجشنبه در بخش‌های فردوس و نوق شهرستان رفسنجان با دستان مردم شهیدپرور و امروز در انار، کشکوئیه و تعدادی از روستاهای بخش مرکزی از جمله همت آبادآگاه و هرمزآباد تشییع شد.

قرار است روز شنبه پیکر مطهر این شهید در شهر سرچشمه و مناطق دیگری از شهرستان رفسنجان مورد استقبال قرار گیرد و مراسم تشییع و خاکسپاری نیز روز یکشنبه همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) از میدان سردار سلیمانی شهر رفسنجان شروع می شود و در شهرک یادگار امام با خاکسپاری به پایان می رسد.

رفسنجان عطر «بدر» گرفت

گزارش خبرنگار ایرنا از رفسنجان حاکیست که مردم این دیار در مراسم تشییع به صورت گسترده شرکت کردند و تلاش داشتند از حال و هوای معنوی تشییع این شهید گمنام جا نمانند؛ دستانشان را زیر تابوت معطر شهید گرفتند تا سرانگشتانشان عطر ناب شفاعت شهدا بگیرد.

رفسنجان عطر «بدر» گرفت

شهرستان رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی