امام جمعه مهاباد: مسولان به صورت جهادی مشکلات مردم را حل کنند


امام جمعه مهاباد: مسولان به صورت جهادی مشکلات مردم را حل کنند

مهاباد- ایرنا- امام جمعه مهاباد گفت: مسولان باید مرد میدان رفع مشکلات مردم بوده و در راستای محرومیت زدایی و ارتقای رفاه شهروندان به صورت جهادی عمل کنند.

به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد ضمن قدردانی از حضور استاندار آذربایجان غربی در منطقه محروم سردشت، افزود: توزیع متوازن منابع و عدالت در توسعه یافتگی یکی از مطالبات مردم استان بود که با حضور استاندار جدید این مهم در مسیر تحقق قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ابتکار حضور میدانی مسوولان ارشد استانی در مناطق محروم و کم برخودار و آگاه شدن از مشکلات مردم موجب دلخوشی شهروندان بوده و امیدواریم این سفرها مایه خیر و برکت و ارتقای شاخص های توسعه یافتگی منطقه شود.

امام جمعه مهاباد با اشاره به تشکیل جلسه هشت ساعته شورای برنامه ریزی استان در شهرستان سردشت، گفت: بازدید از دور افتاده ترین نقاط مرزی و شنیدن مطالبات مردم در کنار اتخاذ تصمیمات و جذب اعتبارات ملی و استانی، موجب رضایت مردم و عدالت در توسعه خواهد شد.

ماموستا امامی در ادامه ضمن تبریک سمت فرمانداری مهاباد به "امیر قادری" و آرزوی موفقیت برای وی، گفت: امیدواریم فرماندار جدید نیز به مانند فرماندار سابق خدمت گذاری به مردم را سرلوحه برنامه های خود قرار داده و بازیجه برخی از افراد سرمایه گذار و جناج خاص نباشد.

وی اضافه کرد: از دولت جدید و مسوولان ارشد کشوری نیز درخواست داریم با توجه به وعده های انتخاباتی ریاست جمهوری مبنی بر به کارگیری و استفاده از شخصیت های نخبه محلی اهل تسنن در مدیریت کلان و پست های مدیریتی مهم اقدام کنند.

وی همچنین ضمن تسلیت به بازماندگان خانوادهای حادثه انفجار تانکر سوخت منطقه حسین آباد سنندج، گفت: مسوولان باید در راستای ساماندهی مسیرهای جاده ای اقدامات اساسی انجام دهند تا شاهد تکرار همچین حوادث ناگوار و کشته شدن هم وطنان خود نباشیم.

ماموستا امامی در ادامه با اشاره به اهدای عضو دختر مرگ مغزی بوکانی و اهدای اعضای بدن وی به سه نفر، تاکید کرد: فرهنگ اهدای عضو افراد مرگ مغزی باید در بین خانواده ها گسترش یابد تا بدین وسیله زمینه زنده ماندن سایر بیماران نیازمندان پیوند فراهم شود.

به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان غربی از روز چهارشنبه گذشته میهمان مردم سردشت در جنوب آذربایجان غربی بود و در این بازدید از دورافتاده ترین مناطق و روستاهای این شهرستان محروم بازدید و در بین مردم حضور پیدا کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی