اتحاد مسلمانان خاری زهرآلود در چشم دشمنان است


اتحاد مسلمانان خاری زهرآلود در چشم دشمنان است

سنندج- ایرنا- امام جمعه سروآباد گفت: اتحاد و یکدلی مسلمانان همچون خاری زهرآلود در چشم دشمنان است و آنها تلاش می کنند این اتحاد را خدشه دار کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد اظهار داشت: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که با جنگ و نبرد روبه رو نمی توانند مسلمانان را شکست دهند از این رو آنها وحدت و اتحاد مسلمانان را نشانه گرفته اند و در تلاش هستند این سلاح مسلمانان را نابود کنند.

وی افزود: ترویج بی بند و باری از طریق شبکه های فضای مجازی، گسترش مواد مخدر و تشویق جوانان به مصرف آن، ترویج اسلام ستیزی و اسلام هراسی، تشویق جوانان به ازدواج نکردن و ترویج فساد و فحشا و منکرات از جمله نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به اتحاد و یکدلی جامعه اسلامی است.

امام جمعه سروآباد تاکید کرد: مسلمانان باید با این نقشه های شوم دشمنان آشنا شده باشند و فریب توطئه آنها را نخورند و برای اینکه آنها به هدف خود نرسند همدل و همصدا باشند و اجازه ندهند که وحدت و اتحادی که در جوامع اسلامی برقرار است خدشه دار شود.

وی یادآور شد: مسلمانان باید وحدت و اتحادی که امروز در ایران اسلامی وجود دارد را سرلوحه خود قرار دهند و با الگو قرار دادن اتحاد و یکدلی ملت ایران اجازه ندهند که دشمنان در بین آنها نفوذ کند و آرمان ها و اعتقادات دینی آنها را خدشه دار کند.

ماموستا حسینی با اشاره به آیه قرآنی واعتصمو به حبل الله جمیعا ولاتفرقوا تاکید کرد: خداوند متعال در این آیه خطاب به مسلمانان می فرماید که به ریسمان الهی که همانا وحدت و یکدلی است چنگ بزنید و متفرق نشوید تا دشمنان به شما آسیبی نزنند.

کسب تقوای الهی، حضور در نماز جمعه و اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه سروآباد به آنها اشاره کرد.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر ۵۲ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!