سرمربی تیم ملی کشتی با خانواده شهید مدافع حرم در گرگان دیدار کرد


سرمربی تیم ملی کشتی با خانواده شهید مدافع حرم در گرگان دیدار کرد

گرگان- ایرنا - سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی روز جمعه به همراه جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان گلستانی با حضور در منزل شهید افشین ذورقی از شهدای مدافع حرم گرگان و با همسر و فرزندان این شهید دیدار کرد.

به گزارش ایرنا، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران که برای تماشای مسابقات قهرمانی کشور در گرگان حضور دارد عصر امروز به مناسبت سالروز رحلت ام البنین و روز گرامیداشت مادران و همسران شهید با حضور در محله گرگان جدید این شهر با ۲ فرزنداین شهید که در رشته کشتی و ژیمناستیک فعالیت دارند، دیدار و گفت و گو کرد.

پژمان درستکار در این دیدار گفت امنیت و آسایش فعلی کشور مرهون جانثاری و ازخودگذشتگی شهدا و خانواده های آنان است.

وی اظهارداشت: کار سخت و سنگین را شهدا انجام دادند و امروز نوبت ماست که برای رضای خدا، تقویت نظام، کشور و خشنودی ارواح طیبه شهدا همه جانبه در خدمت فرزندان و خانواده های آنها گام برداریم.

سرمربی تیم ملی کشتی با خانواده شهید مدافع حرم در گرگان دیدار کرد

به گزارش ایرنا ، شهید مدافع حرم «افشین ذورقی بحری» هشتمین شهید مدافع حرم گلستان است که در ۲۹ فروردین ماه سال ۱۳۹۵ در مبارزه با گروه تروریستی داعش در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی با حضور کشتی‌گیران ۳۱ استان و مناطق اروند، کیش و قشم از روز چهارشنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان آغاز شد امروز جمعه پایان می یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند