ساماندهی کودکان کار و خیابانی با همراهی شرکای اجتماعی


ساماندهی کودکان کار و خیابانی با همراهی شرکای اجتماعی

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به موضوع کودکان کار و خیابان و ساماندهی آن‌ها، بر بهره مندی از پتانسیل شرکای اجتماعی و سایر ارگان‌های درگیر در مبحث کودکان کار و خیابان تاکید کرد.

قادری یکشنبه ٢٦ دی در جلسه شورای اداری بهزیستی فارس با اشاره به فعالیت ۱۸۶ مرکز مثبت زندگی در استان، گفت: هدفمند سازی سیستم و ارائه خدمات با کیفیت بالاتر هدف واگذاری خدمت رسانی به بخش‌های خصوصی است و از هر روشی که ارتباط ما با مردم و مددجویان قوی تر کند، استقبال خواهیم کرد.

او با بیان موضوع کودکان کار و خیابان و ساماندهی آن‌ها، بر بهره مندی از پتانسیل شرکای اجتماعی و سایر ارگان‌های درگیر در مبحث کودکان کار و خیابان تاکید کرد.

سید محمدصادق کشفی‌نژاد، مدیر کل بهزیستی فارس نیز در این جلسه با اشاره به لزوم رعایت حقوق مددجویان و انجام قوانین و دستورالعمل‌ها، گفت: امر آموزش، بازآموزی، امتیازدهی، رتبه‌بندی و حمایت‌های ویژه از مددکاران بهزیستی به عنوان خط اول سازمان باید مورد توجه جدی باشد.

او همچنین به انجام ۹۳ هزار و ۷۳۹ مورد غربالگری بینایی برای کودکان ۳ تا ۶ سال از ابتدای امسال تاکنون اشاره کرد و گفت: ۲۰۸ پایگاه فعال شهری و روستایی برای غربالگری کودکان ۳تا۶سال در استان فعال هستند و این غربالگری در مراکز مثبت زندگی و مجتمع‌های خدمات بهزیستی برای کودکان ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

گفتنی است، رئیس سازمان بهزیستی کشور پس از این نشست با ۵ قلوهای تازه متولد شده استان فارس و خانواده آن‌ها در بیمارستان دیدار کرده و از نزدیک در جریان مشکلات این خانواده قرار گرفتند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری