آموزش کسب درآمد از بازی‌های ارز دیجیتال در سایت علیرضا محرابی


آموزش کسب درآمد از بازی‌های ارز دیجیتال در سایت علیرضا محرابی

بازی‌های ارز دیجیتال مربوط به صنعت گیم فای، به سرعت در‌ حال رشد است و توانسته تأثیر قابل توجهی بر بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد.

در‌ واقع نوعی سیستم درآمدی ایجاد شده است که در آن بازیکنان، این قابلیت را خواهند داشت تا با کنترل دارایی های خود در محیط بازی، کسب درآمد داشته باشند. روز به روز بر تعداد این بازی ها افزوده می‌شود و اغلب این بازی ها با محیط های تلفن های همراه یا دسکتاپ سازگار است.

البته هنوز تعدادی از این بازی‌های ارز دیجیتال وجود دارند که در حال رشد و توسعه است اما با تمام این شرایط، بازی هایی وجود دارند که نسخه های آلفا و بتای خود را به صورت عمومی در‌ دسترس کاربران قرار داده است. توسعه‌دهندگان چنین بازی هایی با ارائه طراحی های فوق‌العاده ای که در این زمینه دارند، توانسته اند صنعت بازی‌های بلاک چین را وارد بازی جدید کنند که زمینه کسب رشد درآمد را برای کاربران فراهم می‌کند.

در حال حاضر بیش از 70 درصد از کاربران محیط ارز دیجیتال و بلاک چین، دارای تلفن هوشمند هستند و به صورت منظم از آن استفاده می‌کنند. کاربران در تلاش هستند با فناوری Play-2-Earn درآمد داشته باشند. به همین خاطر می خواهیم در این مقاله به معرفی بازی‌های برتر ارز دیجیتال بپردازیم. برای آشنایی بیشتر برای کسب درآمد از این بازی ها، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

بازی اکسی اینفینیتی(Axie Infinity)

یکی از بازی‌های برتر ارز دیجیتال، اکسی اینفینیتی است که این قابلیت را برای کاربران فراهم می‌کند که در ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند. این بازی ویژه، بر بستر بلاک چین اتریوم بوده و دو توکن با نام های AXS و SLP دارد. بازی اکسی اینفینیتی از دو بازی پوکی مون(Pokemon) و کریپتو کیتیز(Crypto Kitties) است.

در این بازی، بازیکنان این قابلیت را دارند تا موجودات زیبایی به نام اکسی تولید کنند و بخرند. برای وارد شدن به این بازی باید حداقل سه اکسی داشته باشید که در حال حاضر ارزان ترین این اکسی، 0.0421 اتریوم است. البته این نکته را در نظر داشته باشید که هزینه اولیه شروع این بازی بالا است اما در کشورهای در حال توسعه برای افراد بی شماری به‌عنوان یک منبع درآمد محسوب می‌شود. در صورتی که در بازی برنده شوید، می‌توانید توکن SLP به دست آورید. با کسب توکن های SLP، می‌توانید اکسی های بیشتری برای تولید یا فروش ایجاد کنید. در این بازی اکسی ها به‌عنوان توکن حاکمیتی در صرافی های مختلفی از جمله بایننس قابل معامله است و می‌توان از آن برای خرید NFT در بازار استفاده کرد.

راهنمای ورود به بازی اکسی اینفینیتی(Axie Infinity)

برای ورود به این بازی، تنها نیاز است که کیف پول متامسک را نصب کنید. این کیف پول برای سیستم عامل های مختلفی همچون اندروید و iOS دردسترس است و برای استفاده از آن در مرورگر کروم با نصب افزونه آن امکانپذیر است. برای داشتن چنین افزونه ای می‌توانید ازطریق سایت رسمی متامسک اقدام کنید بعد از طی مراحل اولیه، باید ولت خود را با ارز دیجیتال اتریوم شارژ کرده و سپس برای ساخت و تولید توکن اکسی اقدام کنید.

روش بازی اکسی اینفینیتی چگونه است؟

این بازی برتر ارز دیجیتال را می‌توان در سیستم عامل های مختلفی همچون ویندوز، اندروید و iOS بازی کرد. برای شروع نیز باید سه اکسی داشته باشید. این اکسی ها را می‌توان ازطریق ولت رونین و Marketplace.axieinity.com خریده و به حساب بازی متصل کرد.

هر یک از این اکسی ها را بعد از خرید می‌توان در ولت نگه داشته یا اینکه در صرافی فروخت. این نکته را در نظر داشته باشید که ارزش اکسی ها همانند دیگر رمزارزها با تحولات بازار تغییر می‌کند. هر جفت اکسی قابلیت تولید مثل داشته و توکن تولید شده را می‌توان ذخیره یا در همین فضای Marketplace تبدیل به اتریوم کرد.

بازی تتان آرنا(Thetan Arena)

آموزش کسب درآمد از بازی‌های ارز دیجیتال در سایت علیرضا محرابی

تتان آرنا از دیگر بازی‌های برتر ارز دیجیتال است که توسط استودیوهایی همچون KardiaChain و WolfFun در ویتنام توسعه یافته است. بازی تتان آرنا با سرمایه‌گذاری اولیه بالغ بر 2.1 میلیون دلار آغاز شد. الگوی این بازی از بازی چند نفره عرصه نبرد آنلاین که توسط WolFun Games توسعه یافته بود، گرفته شد. این بازی بیش از 10 میلیون بارگیری ویژه در گوگل دارد و توانست جایزه انتخابی Google Editor را از آن خود کند.

این بازی برتر ارز دیجیتال، اولین بازی مبتنی بر بلاک چین است که از قالب Moba استفاده می‌کند که نسبت به بازی هایی که در توکن های غیر قابل تفویض رایج هستند، کاملاً متمایز است. مدل این بازی به صورت مدل نبرد رویال است که در آن بازیکنان با یکدیگر رو در رو می‌شوند و از مهارت ها و توانایی‌های منحصر به فردی برای برتری بر دیگر بازیکنان استفاده کنند.

این بازی کاملاً رایگان بوده و فرصت های دیگری را برای کاربران ایجاد می‌کند تا مشارکت در بازی را ایجاد کنند. بازیکن در هر بازی این قابلیت را دارد که کاراکتر خود را انتخاب کند و مهارت ها و توانایی‌های منحصر به فردی خواهند داشت که از این مهارت ها برای برتری نسبت به دیگر بازیکنان استفاده می‌کنند. برخلاف اینکه این بازی رفرش می‌شود، اینطور به نظر می‌رسد که همچنان از مکانیزم های سنتی برای بازی استفاده می‌کند که کاربران محیط MOBA از آن استفاده می‌کند.

روش بازی تتان آرنا

در بازی تتان آرنا(Thetan Arena)، سه قهرمان رایگان به کاربر داده می‌شود تا ازطریق آن بتواند بازی را شروع کند. این شخصیت ریدون(Raidon) نام دارد که با استفاده از این شخصیت می‌توان امنیت مردم را حفظ کرد. این شخصیت جزو اولین قهرمانانی است که می‌توان در محیط بازی تتان آرنا داشت که از یک تفنگ به‌عنوان یک سلاح انتخابی خود استفاده می‌کند و در دسته‌بندی قهرمانان، در گروه قاتل ها قرار می‌گیرد.

گیم پلی بازی تتان آرنا به صورت گروه های 4 نفره است که شما می‌توانید این بازی را با دوستان خود انجام دهید یا اینکه به صورت تصادفی با بازیکنان دیگر در سراسر جهان بازی کنید. برای برنده شدن باید تلاش کنید دشمنان خود را به صورت سریع شناسایی کرده و به سرعت نابود کنید و از این طریق امتیاز کسب کنید. در این حالت، آن تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کند، برنده بازی خواهد بود. آن بازیکنی که بیشترین امتیاز را برای تیم خود کسب کرده باشد، به‌عنوان باارزش ترین بازیکن برای آن بازی در نظر گرفته می‌شود.

حالت های مختلف گیم پلی بازی تتان آرنا(Thetan Arena)

در این بازی پنج حالت مختلف گیم پلی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند در آن‌ها شرکت کنند.

سوپر استار(Superstar): در این بازی 8 بازیکن برای جمع آوری امتیاز مسابقه در کمتر از 4 دقیقه با یکدیگر رقابت می‌کنند و در تلاش هستند حداکثر 50 امتیاز از سوپر استار مادر که ستاره های امتیاز را تولید می‌کنند، دریافت کنند.بتل رویال(Battle Royale): در این حالت، در مجموع 12 بازیکن در کمتر از 4 دقیقه با یکدیگر به رقابت می پردازند و در تلاش هستند که به‌عنوان آخرین نفر زنده بمانند.بازی مرگ(Deathmatch): در این حالت از بازی، تیم مقابل در کمتر از 3 دقیقه حذف می‌شوند و در این حالت با هدف جمع آوری امتیاز حذف و حذف شدن به تیم برنده است. این حالت از بازی تیم های چهار نفره به رقابت با یکدیگر می پردازند.نبرد سفارشی(Custom Battle): همان‌طور که از نام این مرحله مشخص است، می‌توانید در هر حالت انتخابی، با هر تعداد بازیکن و روی هر نقشه ای که می‌خواهید بازی کنید.محاصره برج(Tower Sige): در این حالت به هر تیم 4 نفره یک برج برای دفاع داده می‌شود که هدف از انجام آن، پایین آوردن برج حریف در زمان دفاع است. اگر تا پایان بازی هیچ یک از برج ها از بین نرود، آن تیمی که بالاترین امتیاز را داشته باشد می‌تواند برنده شود.

ویکتوریا(Victoria VR)

از دیگر بازی‌های برتر ارز دیجیتال، ویکتوریا VRاست که مبتنی بر بلاک چین در واقعیت مجازی با گرافیک واقعی بوده که روی Unreal Engine است. فضای آن به گونه ای ساخته شده که بستری برای بازی ها و برنامه‌های غیرمتمرکز باشد. در محیط آن، بازی ها و مأموریت ها، ماجراجویی های بی پایان، گالری های مجازی و مارکت های بزرگ ویکتوریا وجود خواهد داشت که می‌توانید NFT ها را به صورت سه بعدی مبادله کنید.

کاربران می‌توانند برای هر یک از فعالیت‌های خود در دنیای VR پاداش دریافت می‌کنند. در حال حاضر ارز دیجیتال ویکتوریا، در حال ساخت متاورس جدیدی از تعاملات چند بعدی است که در آن کاربران قادر خواهند بود که به صورت تعاملی با محتوای دیجیتال بی پایان پر شوند. کاربران برای اینکه بتوانند بازی ویکتوریا را انجام دهند، می‌توانند از متاورس استفاده کنند.

ویکتوریا یک دائو بوده که در حال رشد و گسترش است و برای اداره آن، از توکن ویکتوریا استفاده می‌شود که به کاربران و سهام‌داران فعال پاداش می‌دهد. در واقع بازی ارز دیجیتال ویکتوریا، مدلی از درآمد Play-2-Earn است. اما هدف این ارز دیجیتال این است که این مدل درآمدی خود را به مدل Live-2-Earn تبدیل کند. از این طریق فضای پهناوری ایجاد می‌شود که در آن افراد کار و استراحت می‌کنند، آموزش می بینند، بازی می‌کنند و در نهایت زندگی می‌کنند. البته از توکن VR می‌توان برای خرید زمین های VR می‌توان استفاده کرد.

از دیگر امتیازاتی که می‌توان برای ارز دیجیتال ویکتوریا در نظر گرفت، استیکینگ با APY %20 است. علاوه بر این، 50% از جوایزی که از فروش دارایی های درون بازی به دست می آید، به استخر جوایز برمی گردد. این تضمین وجود دارد که استخر پاداش ها بی انتها است.

معرفی ویژگی های ارز دیجیتال ویکتوریا

گرافیک منحصر‌به‌فرد

ارز دیجیتال ویکتوریا، گرافیک هایی ارائه می‌دهد که می‌توان ازطریق آن جلوه های ویژه در الگوریتم Play-to-earn و توکنومیک ایجاد کرد. این قابلیت به کاربران این امتیاز را می‌دهد تا در زمینه استیکینگ پاداش دریافت کنند.

فناوری Unreal

این فناوری حاصل ترکیب چند فناوری جدید در صنعت است که این فناوری‌ها شامل: Houdini، Blender و Rokoko است. البته این نکته را در نظر داشته باشید که تمام فناوری‌های که در این بازی استفاده می‌شود توسط DELL مطابق با Unreal Engine سفارشی شده است. به‌همین‌دلیل، است که ارز دیجیتال ویکتوریا را نوعی راه‌حل منحصر‌به‌فرد برای اتصال تمام دنیای مجازی و پلتفرم‌ها به یکدیگر می‌دانند.

بالاترین کاربرد

ارز دیجیتال ویکتوریا برای آن دسته از کاربرانی که در فضای معامله گری و سرگرمی هستند، بسیار جذاب است و به‌همین‌دلیل، است که بالاترین کاربرد را برای این کاربران به همراه دارد.

انقلاب NFT

کاربران این فضای مجازی می‌توانند آثار هنری دیجیتال خود را به نمایش گذاشته و بفروشند. مزیت بزرگی که این NFT ها دارند این است که کاملاً فضای ایمنی دارند.

ویژگی های متاورس ویکتوریا VR

متاورس ویکتوریا قابلیت های فراوانی را برای کاربران فراهم می‌کند که از جمله این قابلیت ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرگرمیخریدکسب‌و‌کارآموزشمعامله گری

با ورود به متاورس ویکتوریا می‌توانید فرصت های نامحدود زندگی جدید خود را در ویکتوریا کشف کنید و از محیط آن لذت ببرید. الگوریتمی که در محیط متاورس وجود دارد ترکیبی از دنیای واقعی و موازی است.

بازی گادز آنچیند(Gods Unchained)

آموزش کسب درآمد از بازی‌های ارز دیجیتال در سایت علیرضا محرابی

بازی Gods Unchained، نوعی بازی استراتژیک کارتی است که می‌توان آن را یکی از بازی‌های برتر ارز دیجیتال دانست که کاربران از آن کسب درآمد می‌کنند. این بازی کاملاً رایگان بوده و مشابه بازی Magic است. بازیکنان این بازی، آیتم های درون بازی را خریداری می‌کنند، اما قابلیت فروش این دارایی ها را ندارند.

در این بازی کارت‌هایی وجود دارد که کمیاب بوده و ارزش واقعی منحصر به فردی دارند که با فروش آن‌ها می‌توان توکن Gods دریافت کرد. این توکن قابلیت تبدیل به دیگر رمزارزها را داشته و می‌توان ازطریق آن پول واقعی کسب کرد. این روند به بازیکنان انگیزه بیشتری می‌دهد، زیرا مالکیت کامل دارایی های ارزشمندی را در طی بازی دریافت می‌کنند.

روش بازی گادز آنچیند(Gods Unchained)

این بازی مشابه با بازی‌های استراتژی های آنلاین است که با نسخه ارزی خاص خود عمل می‌کند. رمز ارزی که در بازی وجود دارد، به نوعی پول واقعی بوده و بازیکنان می‌توانند کارت‌های خود را ازطریق باز خرید و فروش کنند تا از این طریق بتوانند بازی‌های بیشتری را برنده شوند و با برنده شدن بازیکنان، کارت‌های بیشتری به دست بیاورند. محبوبیت این بازی به سرعت در حال افزایش است و به‌همین‌دلیل، است کاربران بیشتری جذب این بازی شده‌اند. در حال حاضر نسخه وب این بازی موجود است و بنیانگذاران این بازی در تلاش هستند که نسخه موبایلی این بازی را نیز فعال کنند تا دسترسی بیشتری را به بازیکنان کاربران ارائه دهد.

طرح این بازی کارتی به گونه ای است که مبتنی بر بلاک چین بوده و بازیکنان می‌توانند ازطریق آن کسب درآمد داشته باشند. در بازی گادز آنچیند مالکیت آیتم های درون بازی مانند کارت‌های توکن غیر قابل تفویض فراهم می‌شود. روند این بازی به صورت رقابتی بوده و بازیکنان باید با ساختن یا مونتاژ عرشه ها، با تکنیک های مختلف دشمنان مقابله کنند و در نهایت آن‌ها را شکست دهند.

بازی ایلوویوم(Illuvium)

از دیگر بازی‌های برتر ارز دیجیتال می‌توان به بازی ایلوویوم اشاره کرد که سبک این بازی فانتزی بوده و دارای نبردهای مختلفی است. این بازی در کنار جذابیت هایی که دارد، این قابلیت را برای کاربران فراهم می‌کند تا ازطریق بازی در این محیط کسب درآمد داشته باشند. در واقع تیم توسعه‌دهنده این ارز دیجیتال جذاب، نوعی بازی بلاک چین برای این توکن ایجاد کرده است که به‌عنوان اولین بازی جنگی فانتزی اتریوم ERC-20 شناخته می‌شود که استراتژی جذابی دارد و توانسته جایگاه خوبی در بین بازی‌های ارز دیجیتال داشته باشد.

روش بازی ایلوویوم(Illuvium) چگونه است؟

این بازی دارای یک دنیای فانتزی بوده که موجودات فضایی بسیاری در آن وجود دارد که به آن Illuvium گفته می‌شود. هر یک از این موجودات فضایی دارای قدرت و ویژگی های منحصر به فردی هستند و هر بازیکن می‌تواند تیمی از موجودات را برای خود جمع کند و به همراه دیگر بازیکنان به جنگ بپردازد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که بازی تنها به جنگ بین موجودات محدود نشده و هر بازیکن می‌تواند با کاراکتر بازی خود، بدون محدودیت به جست و جو بپردازد.

طرح این بازی ترکیبی از یک بازی اکتشافی متن باز و یک بازی PVP بر بستر اتریوم است. کاربر در طی بازی می‌تواند در چالش‌های روزانه شرکت کند و مأموریت های بازی را انجام دهد. کاربران در طی مأموریت های بازی با افزایش موجودات خود، برای نبرد با دیگر بازیکنان آماده می‌شوند و در تمامی این موارد به کاربر جایزه داده می‌شود.

هر موجودی که درون بازی وجود دارد به‌عنوان یک توکن NFT غیر قابل تفویض بوده که قابلیت این را دارد که در صرافی های غیرمتمرکز معامله شوند. هزینه های تراکنش در این بازی که از قابلیت Immutable X استفاده می‌کند، صفر است. امنیت دارایی های بازیکنان به دلیل استفاده از IMX کاملاً حفظ می‌شود.

سیستمی که این بازی برای پاداش دهی استفاده می‌کند که با دیگر بازی‌های بلاکچینی متفاوت است. در ازای بازی در این محیط، ارز دیجیتال ILV دریافت می‌کنید که دارایی به مدت یک سال قفل می‌شود و بعد از آن امکان برداشت و نقد کردن مستقیم آن وجود دارد. اما بااین‌حال، بازیکنان می‌توانند پاداش های خود را به sILV دریافت کنند. در نهایت sILV در بازی را می‌توان به USD تبدیل کرد.

در این مقاله به معرفی بازی‌های برتر ارز دیجیتال پرداختیم. امیدواریم مفید بوده باشد. برای آشنایی بیشتر با این حوزه و کسب درآمد از بازی‌های ارز دیجیتال، می‌توانید به وب سایت آقای علیرضا محرابی که از فعالان حوزه ارز دیجیتال است، مراجعه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)