استایل مارک و منحصر بفرد بهرام رادان در مراسم خاکسپاری پدرش !


استایل مارک و منحصر بفرد بهرام رادان در مراسم خاکسپاری پدرش !

بهرام رادان که یکی از جنجالی ترین و پر طرفدارترین بازیگران ایرانی می باشد در مراسم خاکسپاری پدرش متفاوت شرکت کرد .

بهرام رادان زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است. او در فیلم‌های فیلم‌سازان سرشناسی چون داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی و واروژ کریم‌مسیحی٬ پوران درخشنده و رخشان بنی‌اعتماد بازی کرده است.

اطلاعات شخصی بهرام رادان

بهرام در 15 سالگی به مدت یک سال به آمریکا رفت ولی نتوانست آنجا بماند و تصمیم به بازگشت گرفت. چون به ایران علاقه بیشتری داشت. پدر بهرام وکیل پایه یک دادگستری است.

وی در مدارس فرهنگیان و هجرت و برهان تحصیل کرد. بهرام در رشته انسانی دیپلم خود را گرفت و در سال 77 در کنکور شرکت کرد اما در رشته مورد علاقه خود قبول نشد و تصمیم گرفت به خدمت سربازی برود.

بعد از 5 ماه او نام خود را در لیست قبول‌شدگان رشته مدیریت بازرگانی دید و به همین علت سربازی را نیمه تمام رها کرد و علی رغم کارهای زیاد موفق به اخذ لیسانس مدیریت بازرگانی شد.

وی در سال 78 به دلیل علاقه به فیلم و بازیگری به کلاس‌های بازیگری رفت و آموزش بازیگری را در هیوا فیلم زیر نظر ثریا قاسمی و میکائیل شهرستانی و فهیمه راستکار پشت سر گذاشت و سپس وارد عرصه بازیگری شد.

بازی او در آواز قو و دریافت 3 جایزه از بازی در این فیلم باعث شد که سرنوشت بازیگری وی رنگ تازه‌ای به خود بگیرد. چون کارگردانان معروف با دیدن بازی او متوجه شده بودند که استعداد زیادی برای درآوردن کاراکترها دارد.

برای همین بود که کارگردانان معروفی از جمله: مسعود کیمیایی، بهروز افخمی، رخشان بنی اعتماد، پوران درخشنده و داریوش مهرجویی تصمیم گرفتند از بهرام در فیلم‌های خود بازی بگیرند.

خانواده بهرام رادان

بهرام رادان دارای ۱خواهر به نام (الهام) و ۱برادر به نام (شهرام) است که هر دو در آمریکا زندگی می کنند و از بهرام بزرگتر هستند. خواهرش ۴۰ سال و برادرش ۳۳ سال سن دارند . خواهرش وقتی ازدواج کرد به آمریکا رفت ولی برادرش در جوانی به آمریکا رفت و هنوز هم مجرد است. بهرام هم در ۱۵ سالگی به مدت یک سال به آمریکا رفت ولی نتوانست آنجا بماند و تصمیم به بازگشت گرفت. چون به ایران علاقه ی بیشتری داشت.

خواهرش دارای ۲فرزند پسر به نامهای امین و ایمان است و در لس آنجلس زندگی می کنند.

پدر و مادر بهرام رادان افراد تحصیل کرده و بسیار با شخصیت هستند. نام پدر بهرام رادان, رضا رادان است که وکیل پایه اول دادگستری هستند.

خانه ی بهرام همانطور که می دانید واقع در زعفرانیه است و به صورت مستقل زندگی می کند. خانه ی وی ۲ طبقه و به صورت ویلایی خیلی شیک است.

بهرام رادان در تاریخ ۲۳ خرداد سال ۸۵ به مدت یک هفته به دبی رفت. وی در تاریخ ۱ تیر ۸۵ قصد سفر به آمریکا را کرد و تصمیم گرفت که تا اواسط شهریور در آمریکا بماند و به استراحت و رسیدگی به نظرات بپردازد.

بهرام تنها کسی در بازیگران ایرانی است که مدیربرنامه دارد. مدیر برنامه ی بهرام , علیرضا باذل است که این دو در دانشگاه باهم آشنا شدند. باذل بسیار در کار مدیریت وارد است و همیشه به بهرام کمک می

بهرام اصلا اهل دوست بازی نیست و سعی می کند که همیشه سرش در کار خودش باشد! حتی دوستان سینمایی خیلی خیلی محدودی دارد. خودش می گفت که در روزهای تعطیل اکثر اوقات در خانه می مونم و فیلم می بینم و سعی می کنم اگر هم میرم بیرون جاهای شلوغ نروم!

استایل مارک و منحصر بفرد بهرام رادان در مراسم خاکسپاری پدرش !

خصوصیات اخلاقی رادان

بهرام رادان در موقع بیرون آمدن از خانه بسیار آدم جدّی و سنگین است و اصلا به اصطلاح آدمی نیست که بی جهت شوخی کنه و بزنه زیر خنده! همیشه به هنگام بیرون آمدن از منزل چه در زمستان چه در تابستان چه در فصول دیگر با عینک آفتابی بیرون میایند که زیاد توی چشم نباشد که مردم فکر کنند که داره کلاس میگذاره یا میخواد بگه که مثلا من بهرام رادان هستم و همه به همین دلیل بیان طرفش و ازش امضا بگیرند! نه!در ضمن اصلا خودخواه نیست که بخواد بگه که من با افراد دیگر فرق دارم!چون یکبار توی کوچه با ماشینش با ماشین دیگه طوری روبروی هم قرار میگیرن که راه بسته میشه و یکی باید اوّل بره تا راه باز بشه که آن طرف مقابل رادان رو میشناسه و میگه که اوّل شما بفرمایید ولی رادان میگه خیر شما بزرگتر هستید و مقدم هستید و شما بفرمایید .

استایل مارک و منحصر بفرد بهرام رادان در مراسم خاکسپاری پدرش !

جوایز و افتخارات از جشنواره‌های مختلف

بهترین بازیگر جشن خانه سینما برای آواز قو
بهترین بازیگر جشن مجله دنیای تصویر برای آواز قو
بهترین بازیگر جشنواره فیلم‌های خانوادگی برای آواز قو
سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر برای شمعی درباد در سال82
کاندیدای بهترین بازیگر هشتمین جشن خانه سینما
جوایز دیگری در جشنواره‌های دفاع مقدس و کانادا و آنتالیا و اسپانیا و... برای فیلم‌ گیلانه
اهدای جایزه در جشنواره کن

استایل مارک و منحصر بفرد بهرام رادان در مراسم خاکسپاری پدرش !

ماجرای ازدواج و همسرش

بهرام رادان تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد . چندی پیش وی با انتشار یک عکس در کنار یک زن در صفحه اینستاگرامش خبر عروسی اش را داد ! اما این خبر واقعیت نداشت و دروغ سیزده او بود ! این عکس در واقع مربوط به حضور او در یک فیلم آمریکایی می باشد.

استایل مارک و منحصر بفرد بهرام رادان در مراسم خاکسپاری پدرش !

بخشی از آثار هنری بهرام رادان

شورعشق (نادر مقدس) 1379
آبی (حمید لبخنده) 1379
ساقی (محمدرضا اعلامی) 1379
آواز قو (سعید اسدی) 1381
رز زرد (داریوش فرهنگ) 1381
عطش (حسین فرح بخش) 1381
گاوخونی (بهروز افخمی) 1381
شمعی درباد (پوران درخشنده) 1382
روایت 3گانه (رخشان بنی اعتماد) 1382
سربازهای جمعه (کیمیایی) 1382

ازدواج صورتی (منوچهر مصیری) 1383
رستگاری در20/8 (الوند) 1383
ته دنیا (بهروز افخمی) متوقف 1383
حکم (مسعود کیمیایی) 1383
تقاطع (ابوالحسن داوودی) 1384
خون بازی(بنی اعتماد) 1383

علی سنتوری (داریوش مهرجویی) 1385
چهار انگشتی (سعید سهیلی) 1385
سایه ( رنجبر) 84-85
کنعان، 1386
بی پولی، 1386
نقطه بی بازگشت (سایه)، 1378
کارناول مرگ، 1378
زاربوم، 1378
تردید،

استایل مارک و منحصر بفرد بهرام رادان در مراسم خاکسپاری پدرش !

شغل دوم بهرام رادان

کافه ویونا که زنجیری از زنجیره کافه های ویونا در ایران است، قهوه لسموس سوئیس اصل به خوردت می دهد و دکور تقریبا ثابتی میان این کافه با دیگر کافه های ویونا وجود دارد یعنی اگر روزی گذرتان به یک ویونا افتاد انگار بقیه را هم رفته اید، مسوول یکی از شعب ویونا به ما می گوید رادان از سهامداران این کاف های زنجیره ای است اما ویونای مرکزی، او را تنها صاحب چند ویونا می داند. چیزی که درباره اش اتفاق نظر بیشتری هست، کافه ۴۵ نفره در پاسداران است که اغلب می گویند این یکی مال شخص خودش است و اینکه کشیدن سیگار در این مکان ممنوع است.

آدرس اینستاگرام بهرام ر ادان

بهرام رادان با داشتن 5.7m followers در پیج اینستاگرام به آدرس زیر فعالیت میکند .

bahramradan

استایل مارک و منحصر بفرد بهرام رادان در مراسم خاکسپاری پدرش !


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری