۷ نمونه پیامک تبلیغاتی برای روز پدر


۷ نمونه پیامک تبلیغاتی برای روز پدر

در این متن بهترین استراتژی ارسال پیامک تبلیغاتی برای روز پدر را یاد می‌گیریم. در پایان چند نمونه پیامک تبلیغاتی برای روز پدر ویژه کسب و کارهای مختلف آورده‌ایم.

ارسال تبلیغات پیامکی برای روز پدر و مناسبت‌های مختلف

ارسال تبلیغات پیامکی برای روز پدر و مناسبت‌های مختلف یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش فروش کسب و کارهاست. بر خلاف تصور عموم صاحبان کسب و کار، دوران تبلیغات پیامکی به سر نرسیده است. بلکه کاملا برعکس، از آن می‌توان برای دیگر کانال‌های تبلیغاتی نیز استفاده کرد. البته برای این کار به یک استراتژی مناسب نیاز دارید. در این مطلب درباره ویژگی‌های پیامک تبلیغاتی برای کسب و کارها صحبت می‌کنیم. در پایان نیز چند نمونه پیامک تبلیغاتی ویژه روز پدر برای کسب و کارهای مختلف آورده‌ایم.

پنل پیامک چه تاثیری در رشد کسب و کارها دارد؟

بیشتر صاحبان کسب و کار پس از جذب مشتری و فروش کالا، به دنبال وفادار سازی آن‌ها دارند. با وجود وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی و ایمیل به عنوان کانال‌های ارتباطی، هنوز استفاده از پنل پیامک تاثیر بیشتری دارد. دلیلش ارتباط بسیار نزدیک با مخاطب است. تجربه و آمار نشان داده که مخاطبان پیام‌ها را می‌خوانند. شاید در برخی مواقع به آن واکنش ندهند. ولی حتما آن را باز می‌کنند. پیامک پل ارتباطی میان کانال‌های مخلتلف است. یعنی از آن می‌توان برای کشاندن مخاطب به سایر کانال‌های ارتباطی استفاده کرد.

  • به کمک پنل پیامک می‌توان بر اساس سن، جنسیت، شغل و منطقه جغرافیایی برای افراد پیام انبوه فرستاد. همچنین یکی از کاربردهای عالی آن، تهیه لیستی از مشتریان فعلی و احتمالی است. بسته به اینکه مشتریان از شما چند بار خرید کرده‌اند، می‌توانید برایشان پیام به صورت شخصی سازی شده بفرستید. به طور کلی، پنل پیامک در جذب، فروش، وفادارسازی و همچین ارتباط بین سایر کانال‌های ارتباطی نقش عمده‌ای دارد. از جمله پیام‌هایی که برای پنل پیامک استفاده می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • پیشنهاد ویژه
  • جشنواره فروش
  • دعوت به تعامل در دیگر کانال‌ها
  • اطلاع از وضعیت ارسال کالا
  • پیامک‌های تبلیغات ویژه مناسبت‌ها
  • زمان بازگشایی
  • برنامه وفاداری و ارائه تخفیفات پله‌ای

چرا از پیامک تبلیغاتی برای روز پدر و دیگر مناسبت‌ها استفاده کنیم؟

پیامک تبلیغاتی در مناسبت‌ها فروش کسب و کار را بیشتر می‌کند. مردم دوست دارند در مناسبت‌های مختلف به یکدیگر هدیه دهند. مناسبت‌هایی مانند روز پدر، روز مادر، روز دختر و از این قبیل بهترین فرصت برای کسب و کارها بوده تا فروش خود را افزایش دهند. بدین ترتیب شما پس از دریافت نمایندگی پنل اس ام اس می‌توانید برای مشتریان خود پیام اختصاصی بفرستید.

 فرستادن پیامک تبلیغاتی ارزان است. با توجه نرخ تبدیل بالای پیامک، هزینه آن حتی در پنل‌های تجاری نیز بسیار اندک خواهد بود. از این نظر بهترین انتخاب برای کسب و کارهای نوپاست. پیامک تبلیغاتی با سرعت زیادی به کاربر می‌رسد. وقتی برای کاربر پیامک می‌فرستیم، او یک نوتیفیکیشن در گوشی خود می‌بیند و قطعا برای لحظه‌ای به آن نگاه می‌کند. یعنی در کمتر از 2 ثانیه به کاربر دسترسی دارید. مهم‌تر از همه، پیامک تبلیغاتی برای روز پدر و سایر مناسبت‌ها حس خوب ایجاد می‌کند. در صورت فرستادن کد تخفیف روی کالا متناسب با روز پدر، مخاطب احساس خوبی پیدا می‌کند.

۷ نمونه پیامک تبلیغاتی برای روز پدر

استراتژی مناسب برای پیامک تبلیغاتی در مناسبت‌ها

استفاده از پیامک تبلیغاتی بدون استراتژی مانند راه رفتن در تاریکی است. یعنی اگر از آن درست استفاده نشود، ممکن است کاربران کسب و کار را حتی مزاحم خود ببینند و با نصب برنامه دایورت پیامک، پیام‌ها را به شماره دیگری انتقال دهند. پس داشتن استراتژی مناسب برای کسب و کارها در اولویت قرار دارد. در صورتی که از استراتژی مناسبی استفاده کنید، علاوه بر فروش بیشتر، کاربر را وفادار خواهید ساخت.

اولین نکته در استراتژی مناسب در نوع نگاه به مشتری خلاصه می‌شود. مشتری را دوست خود در نظر بگیرید. خود را به جای مشتری گذاشته و ببینید چه چیزی در این روز او را خوشحال خواهد کرد. نکته دوم اینکه حتما از نام کوچک مشتری استفاده کنید. این کار او احساس صمیمیت بیشتری کرده و راحت‌تر اعتماد می‌کند. پیام خود همراه با تخفیف یکی از محصولات مرتبط با مناسبت می‌آید، بفرستید. مطمئن باشید با این کار مشتری را به طرفدار خود تبدیل خواهید کرد و از حداکثر پتانسیل پنل پیامک بهره می‌برید.

۷ نمونه پیامک تبلیغاتی برای روز پدر

چند نمونه پیامک تبلیغاتی برای روز پدر

کسب و کارها از برای روز پدر و دیگر مناسبت‌ها به چند روش می‌توانند از پیامک تبلیغاتی استفاده کنند. یکی از روش ها به برندسازی و بالا بردن اعتبار بیزینس کمک می‌کند. در این روش بدون هیچ‌گونه تبلیغی و صرفا به عنوان یادبود برای مشتری پیام می‌فرستند. این نوع پیام‌ها به مخاطب حس خوبی منتقل می‌کند. یکی دیگر از روش‌ها، فرستادن کالای مرتبط همراه با تخفیف و یا اینکه پیشنهاد به خرید هدیه برای روز پدر است. در روش سوم نیز می‌توانید ابتدا روز پدر را به کاربر تبریک گفته و سپس پیشنهاد خود برای تخفیف محصولات را ارائه دهید.

1- نمونه پیامک تبلیغاتی روز پدر: بهترین فرصت برای یادگیری زبان انگلیسی

رویا امیری سلام

به مناسبت روز پدر برای شما 20 درصد تخفیف ویژه دوره

آموزش زبان انگلیسی در سفر گذاشته‌ایم.

فقط تا فردا فرصت دارید از این پیشنهاد استفاده کنید.

تا 100 هزار تومن تخفیف ویژه روز پدر

 

2-پیامک تخفیف برای روز پدر: 20 درصد تخفیف انواع لباس، کیف، کفش

فقط تا فردا

اینجا کلیک کن و تخفیف‌ها رو ببین

لینک :

3-یه شب خاطره انگیز بساز

سارا احمدی سلام

امروز روز پدره و ما به مناسبت این روز

یه تخفیف 20 درصدی روی غذاهامون داریم.

راستی تحویل‌مون هم رایگانه.

فقط تا امشب فرصت از این تخفیف استفاده کنی

4- تا 70 درصد تخفیف انواع کیف مردانه

به مناسبت روز پدر از امشب به مدت دو

روز تخفیف ویژه داریم.

اینستاگرام رو دنبال کن تا از تخفیفات جا نمونی

5-یه هدیه خاص برا یه آدم خاص

آریا جان سلام

روز پدر مبارک

به مناسبت این روز عزیز 30 درصد تخفیف

روی انواع پیراهن‌های مردونه گذاشتیم.

تخفیف فقط تا فردا

عجله کن تا تموم نشده

خرید از طریق لینک زیر

لینک:

6-با یه هدیه خاص پدرت رو خوشحال کن

مریم جان روز پدر مبارک

فروشگاه عطرفروشی رمضانی تا چهارشنبه

روی عطرهای مردونه اش تخفیف اثتثنایی

30 درصدی گذاشته.

پیج اینستاگرام ما رو برای دیدن تخفیف‌ها دنبال کن

7-برای مهمونی جدید لباس لازم داری؟

سلام بیژن روز پدر مبارک

برای مهمونی روز پدر یه سورپرایز ویژه داریم.

50 درصد تخیف روی انواع لباس‌های مردونه و زنونه

به دوستات هم این پیشنهاد ویژه رو بفرست

راستی! فقط تا دو روز دیگه می‌تونی از این پیشنهاد کنی.

می‌بینیمت

خرید پنل اس ام اس تبلیغاتی از فراز اس ام اس با مشاوره رایگان

برای اینکه بتوانید از پیامک تبلیغاتی نتیجه بگیرید، به یک پنل پیامک معتبر نیاز دارید. فراز اس ام اس یکی از فروشگاه‌های معتبر و خوش‌نام پنل اس ام اس در ایران است. با کمک مشاوران فراز اس ام اس می‌توانید بهترین کمپین‌های تبلیغاتی پیامکی بر اساس نیاز و بودجه خود طراحی کنید. برای خرید همین الان با شماره 74853-021 تماس گرفته و پنل مورد نظر خود را خریداری کنید. مشاوران فراز اس ام اس نیز به صورت رایگان به تمام سوالاتی که دارید، با صبر و حوصله پاسخ خواهند داد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!