عرضه آیفون SE جدید با صفحه نمایش بزرگتر


عرضه آیفون SE جدید با صفحه نمایش بزرگتر

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که مدل جدید آیفون SE در سال 2023 با نمایشگر بزرگتر عرضه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - گزارش جدیدی از مشاور معروف و قابل اعتماد زنجیره تامین نمایشگر راس یانگ منتشر شده که اطلاعات بیشتری در مورد آیفون SE به ما می‌دهد. این گزارش به ما اجازه می‌دهد تا در مورد آیفون SE ۳ که انتظار می‌رود امسال وارد بازار شود و گوشی دیگری که پیش بینی می‌شود در سال ۲۰۲۳ به بازار بیاید، اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم.

بر اساس گزارش فون آرنا، احتمال دارد که نسل جدید آیفون‌های SE از این پس «iPhone SE+ ۵G» نامیده شوند. اگرچه این نام تغییر زیادی نسبت به نسخه‌های قبلی نکرده، اما نشان می‌دهد که مهم‌ترین ویژگی جدید در آیفون SE ۲۰۲۲ اضافه شدن قابلیت اینترنت ۵G خواهد بود، ویژگی که برای اولین بار در این نسل از گوشی شاهد هستیم. این گزارش همچنین اشاره می‌کند که این گوشی با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی عرضه خواهد شد، بنابراین هیچ تغییری در این زمینه صورت نگرفته است.

عرضه آیفون SE ۲۰۲۴ به سال ۲۰۲۳ موکول می‌شود

در اطلاعات دیگری که از گوشی‌های آینده آیفون منتشر شده، اشاره می‌شود که مدل آیفون SE که شایعه شده بود در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود، در واقع یکسال زودتر و در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود. به عبارت دیگر، ممکن است دو سال به صورت پیاپی دو مدل آیفون SE عرضه شود.

عرضه آیفون SE جدید با صفحه نمایش بزرگتر

آیفون SE ۲۰۲۳ دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی است که یک اینچ بزرگتر از مدل‌های قبلی است. درست مانند قابلیت ۵G این ویژگی هم برای اولین بار در سری گوشی‌های SE اعمال شده است.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد آیفون SE ۲۰۲۲ که انتظار می‌رود در ماه مارس سال جاری عرضه شود، افشا شده است. شایعه شده که این گوشی به تراشه A۱۵ Bionic (مشابه سری گوشی‌های آیفون ۱۳) و سنسور پشتی بهبود یافته مجهز خواهد شد.

بیشتر بخوانید

نسل بعدی آیپد ایر چه زمانی معرفی می‌شود؟

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری