اجرای نمایش «پدرسالار» در مهدیشهر به مدت سه شب تمدید شد


اجرای نمایش «پدرسالار» در مهدیشهر به مدت سه شب تمدید شد

سمنان- ایرنا- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: اجرای نمایش «مَس بابا» (پدر سالار) به مدت سه شب و تا سوم بهمن در مهدیشهر تمدید شد.

به گزارش ایرنا، علی اکبر چتری روز سه شنبه به رسانه ها ابراز داشت: به دنبال استقبال گسترده مردم از اجرای این نمایش، با تمدید اجرای تئاتر مس بابا تا سوم بهمن در تالار مجتمع فرهنگی هنری نیستان مهدیشهر به مدت سه شب تمدید شد.

وی با بیان اینکه اجرای این نمایش از شنبه شب هفته جاری آغاز شده است ادامه داد: در سه شب گذشته سالن شهید طاهرکرد این مجتمع مملو از تماشاگران و دوستداران هنر تئاتر بود و بیش از ۶۰۰ نفر از نمایش مذکور دیدن کردند.

مهدی‌شهر یا سنگسر مرکز شهرستان مهدیشهر در استان سمنان است و زبان مردم این شهر، سنگسری می‌باشد که مس بابا در زبان سنگسری به معنی پدر بزرگ و پدرسالار یا همان جد را گویند.
زمان شروع این نمایش از ساعت ۱۸:۳۰ است.
عباس بادامه، فردین مویدی و مینا چاروق به عنوان بازیگر در نمایش مس بابا به ایفای نقش می پردازند.
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر، انجمن هنرهای نمایشی، شورای شهر و شهرداری این شهرستان در اجرای نمایش مذکور همکاری دارند.
نهادهای مورد اشاره به عنوان دست‌اندرکاران اجرای نمایش، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را از اولویت‌هایی بسیار مهم در روند اجرای نمایش، مورد تاکید قرار داده‌اند.
علاقه‌مندان این هنر نمایشی خارج از مهدیشهر برای مشاهده مس بابا میتوانند ۱۵ کیلومتری شمال شهر سمنان را به عنوان مقصد سفری یک روزه انتخاب کنند تا به این شهرستان برسند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)