تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان به کسب حداقل یک طلای پارالمپیک امید دارد


تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان به کسب حداقل یک طلای پارالمپیک امید دارد

دزفول-ایرنا- مربی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور گفت: تیم ملی آمادگی لازم را برای کسب دستکم یک مدال طلای مسابقات پارالمپیک دارد.

علیرضا مکوندی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در دزفول با اشاره به آغاز دومین اردوی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور در خوزستان افزود: قسمت دوم این اردو از ۲۶ دی‌ماه در دزفول آغاز شد و تا چهارم بهمن ماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: اردوی آمادگی تیم ملی معلولان، نابینایان و کم بینایان به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و پارآسیایی که مهرماه سال آینده در چین برگزار می‌شود در حال برگزاری است.
مربی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور بیان کرد: ابتدا از بانوان و آقایان تیم ملی برای تست‌های آمادگی دعوت به عمل آمد و ۱۰ نفر برای این اردو گزینش شدند که اکنون نفر طلایی تیم با نام مهدی محمدی به علت مسافرت در اردو حضور ندارد.
وی افزود: در حال حاضر ۹ ورزشکار در این اردو حضور دارند که پنج نفر معلول از کلاس‌های ۲، چهار و پنج و بقیه نابینا و کم بینا هستند.
مکوندی ضمن قدردانی از تلاش مسوولان خوزستان و دزفول برای میزبانی این اردو گفت: ورزشکاران از شهرهای تبریز، زنجان، جهرم، شیراز و بروجرد در اردوی تیم ملی دوچرخه سواری حضور دارند که روز گذشته در مدت چهار ساعت ۱۲۰ کیلومتر طی کردند.
وی ضمن اعلام رضایت از شرایط اردو اظهارامیدواری کرد ایران در مسابقات پارآسیایی چین نتایج مثبتی رقم بزند و ما نیز سهمی در این موفقیت داشته باشیم.
مربی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور گرفتن یک مدال طلا در مسابقات پارآسیایی را قطعی دانست و اظهارداشت: مسابقات قهرمانی آسیا در هند و تاجیکستان را نیز در پیش داریم که از اهمیت بالایی برخوردار هستند و برای ارزیابی تیم برگزار می‌شوند.

وی افزود: این مسابقات به نوعی کنکور ورودی مسابقات پارالمپیک محسوب می‌شوند که باید با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شویم.

شهرستان دزفول به دلیل آب و هوای مناسب در روزهای سرد زمستان برای اردوی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور انتخاب شده است.

شهروندان دزفول علاقه زیادی به ورزش دوچرخه سواری دارند و روز گذشته سه شنبه‌های بدون خودرو در این شهر برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)