نمایندگان مجلس از طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج در روستاها حمایت می‌کنند


نمایندگان مجلس از طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج در روستاها حمایت می‌کنند

یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی از سوی بسیج سازندگی کشور در کنار فعالیت‌های فرهنگی در روستاها از جمله موضوع های مهمی است که از سوی نمایندگان در این دوره به جد حمایت می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا صباغیان بافقی سه‌شنبه شب در نشستی با حضور مسئولان شهرستان مهریز به اهمیت تولید و اشتغال برای جوانان اشاره کرد و افزود: کمک به ایجاد مشاغل مختلف و رفع محرومیت در روستاها جزو برنامه محوری مجلس شورای اسلامی در این دوره است .

وی با قدردانی از بسیج سازندگی به دلیل اجرای برنامه‌های فرهنگی، محرومیت‌ زدایی در روستاها و تلاش برای ایجاد اشتغال ادامه داد: کمک به تولید و اشتغال جزو نیازهای مهم کشور است و همه باید همکاری کنند.

نماینده مردم شهرستان های مهریز، بافق، بهاباد، هرات، مروست و ابرکوه در مجلس یازدهم بیان کرد: اگر تولید و اشتغال مولد و پایدار در کشور گسترش یابد از بسیاری ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌شود

همچنین محمد دهقان بنادکی سرپرست فرمانداری مهریز از فعالیت‌های مختلف ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان در راستای انجام وظایف به خصوص امور فرهنگی قدردانی کرد و حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی امام‌جمعه مهریز به ضرورت داشتن پیوست فرهنگی در طرح های مختلف عمرانی و ارتقای دینی و اجتماعی مناطق مختلف تاکید کرد.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: ایجاد اشتغال و تولید جزو برنامه مهم این ناحیه با همکاری سایر بخش‌هاست.

سرهنگ علی فاتحی افزود: برای کمک به پیشرفت باید طرح‌های بسیج سازندگی در کنار توجه به امور فرهنگی در شهرستان روز به روز افزایش یابد.

۲۰ هزار بسیجی در ۲۰۰ پایگاه مقاومت مهریز سازماندهی و فعالیت دارند و مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام