هل دادن مسافر مقابل قطار + فیلم


هل دادن مسافر مقابل قطار + فیلم

هل دادن مسافر مقابل قطار در یکی از ایستگاه های مترو شهر بروکسل بلژیک حادثه آفرین شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - ویدئویی که به تازگی منتشر شده لحظه پرتاب یک مسافر مقابل قطار در یکی از ایستگاه‌های متروی بروکسل بلژیک را به تصویر می‌کشد. این زن روی سکوی ایستگاه مترو ایستاده بود که ناگهان توسط یک مسافر به داخل محدوده ریل پرتاب شد. با این حال این زن به دلیل واکنش سریع و به موقع راننده قطار از مرگ حتمی گریخت.

بنا به گزارش وبسایت خبری RT این اتفاق در بعدازظهر روز جمعه و در ایستگاه مترو روگیر رخ داد. ویدئویی که توسط دوربین مداربسته ایستگاه قطار تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که این زن روی سکو منتظر رسیدن قطار است، ناگهان یک مسافر او را به داخل ریل هل می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این زن به داخل محدوده ریل پرتاب شده در همان لحظه قطار از راه می‌رسد. با این حال اپراتور موفق می‌شود پیش از برخورد قطار با این زن، قطار را متوقف کند. این ویدئو نشان می‌دهد مسافران حاضر در ایستگاه به سمت این زن دویده و تلاش می‌کنند او را نجات دهند. در این حادثه به این زن آسیب جدی وارد نشد.

بیشتر بخوانید

نخ بادبادک جان موتورسوار را گرفت

پس از این حادثه این زن به همراه راننده قطار به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند. بنا به گزارش پلیس بلژیک فرد مهاجم پس از پرتاب این زن از ایستگاه گریخت. با این حال پلیس موفق شد وی را در ایستگاه متروی دیگری دستگیر کند. این مرد با اتهام تلاش برای انجام قتل رو به رو است. هنوز انگیزه مهاجم از انجام این اقدام مشخص نشده است. تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها