امام جمعه موقت ورامین: انقلاب به آحاد مردم ایران تعلق دارد


امام جمعه موقت ورامین: انقلاب به آحاد مردم ایران تعلق دارد

تهران- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: انقلاب اسلامی به آحاد مردم ایران تعلق دارد و نباید با رفتارهای نادرست، غیرت دینی مردم و نظام اسلامی را خدشه‌دار شود.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم دهه فجر که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار داشت: فجرآفرینان برای پیروزی انقلاب اسلامی مصیبت‌های فراوانی را متحمل شده‌اند و همه ما وظیفه داریم تا زمانی که در این مناصب قرار داریم، قدردان شهدا بوده و از دستاوردهای انقلاب حراست کنیم.

وی گفت: امروز همه وظیفه دارند تا اقدامات کوچک و بزرگ نظام برای افزایش امید مردم را اطلاع رسانی کنیم.

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر باید مردمی برگزار شود و به منظور تحقق این مهم، لازم است تا نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف برپا و دستاوردهای انقلاب به درستی بازگو شود.

محمودی با اشاره به نقش مهم فضای مجازی در اطلاع رسانی دستاوردهای نظام گفت: امروز جهاد اصلی فعالیت در فضای مجازی است و باید با احصا فعالیت دستگاه‌ها و ثمن ها و کارکردها آنها در طول تاریخ انقلاب اسلامی، توطئه‌ دشمنان در ناکارآمد جلوه دادن نظام را خنثی نمود.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: دهه فجر، بهترین فرصت برای خنثی کردن توطئه دشمنان است و هر چه برنامه‌های این ایام با شکوه و عظمت و با حضور آحاد مردم برگزار شود برنامه‌ریزی دشمن به همان میزان ناکارآمدتر می‌شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی و تاثیر آن در کشور، ثروتی غیر قابل تصور برای همه ما و این در حالی است که اکثریت قریب به اتفاق مردم، با مبانی انقلاب آشنا نیستند لذا روایت گری و نقش آفرینی همه ادارات و نهادها در تبیین این جرایان الهی الزام آور است.

محمودی قیام خونین ۱۵خرداد را سرآغاز انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: ۱۵ خرداد سرمایه اسلام است و کسانی که نقشی در قیام ۱۵خرداد نداشته اند و آن زمان را درک نکرده اند باید خاطرات آن روز و دوران انقلاب را مستند و جاودانه سازند.

دهه فجر عصاره کارکرد نظام در اداره امور کشور است

سرپرست فرمانداری ورامین نیز در این جلسه گفت: دهه فجر عصاره کارکرد نظام در اداره امور کشور است که باید توسط ادارات و ارگان‌ها برای مردم بازگو شود.

مجید درویشی اظهار داشت: همه دستگاه‌ها موظفند تا در ایام الله دهه فجر پای کار آمده و برنامه‌های این ایام را که عصاره کارکردها و خروجی خدمات دستگاه‌هاست را به شکوه و عظمت بشتر برگزار کنند تا امید و انگیزه به جامعه منتقل شود.

وی تأکید کرد: مسوولان در برنامه‌ریزی‌های خود مناطق حاشیه‌ای شهرستان را نیز در نظر گرفته و از اجرای متمرکز در مرکز شهرستان خودداری کنند.

درویشی تصریح کرد: ادارات می‌توانند با ارائه تسهیلات و طرح‌های تشویقی در ایام الله دهه فجر، حلاوت و شیرینی این ایام را به مردم بچشانند.

وی تأکید کرد: زمانی که مردم نتیجه تلاش دستگاه‌های مختلف را به درستی مشاهده کنند، اعتمادی که در سال‌های گذشته خدشه‌دار شده، بار دیگر به جامعه باز می‌گردد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری