400 پرونده تخلف صنفی امسال در شیروان تشکیل شد


400 پرونده تخلف صنفی امسال در شیروان تشکیل شد

بجنورد-ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان گفت: 9 ماهه امسال در بازدید از واحدهای صنفی شهرستان، 462 مورد تخلف کشف و 400 پرونده تشکیل شد.

عبدالله گلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارزش ریالی تخلفات کشف شده هشت میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال برآورد شده که بیشترین تخلفات در قاچاق کالا(لوازم خانگی) گزارش شده و پس از آن گران فروشی، درج نکردن قیمت، کم‌فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و رعایت نکردن نکات بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا از جمله مهم‌ترین تخلفات صورت گرفته طی این مدت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت، سه هزار و ۸۱۹ بازدید از واحدهای صنفی شهرستان با همکاری صنعت، معدن و تجارت، اصناف و پلیس آگاهی صورت گرفت که گروه های مزبور بر بازار و کالاهای اساسی نظارت کردند.

گلی اضافه کرد: پرونده تخلف‌های صنفی پس از تنظیم به تعزیرات حکومتی ارسال و در صورت استمرار تخلف با همکاری مراجع دیگر اقدام به پلمب این واحدها می‌شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان با بیان اینکه طرح بازرسی از اصناف همه روزه در ۲ شیفت کاری اجرا می‌شود گفت: شهروندان در صورت تخلف هر گونه تخلف اعم از گران فروشی، درج نکردن قیمت، تخلفات بهداشتی از طریق شماره ۱۲۴ گزارش دهند.

شهرستان شیروان چهار هزار و ۵۰۰ واحد صنفی دارد.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا