2 اکیپ اورژانس ایرانشهر در مناطق سیل‌زده دلگان مستقر شد


2 اکیپ اورژانس ایرانشهر در مناطق سیل‌زده دلگان مستقر شد

زاهدان- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت:2اکیپ اورژانس و یک گروه امدادی از شهرداری این شهرستان شامل کامیون‌های کمپرسی و مکنده برای کمک به مردم سیل‌زده دلگان به این شهر اعزام و در آن مستقر شد.    

علی شعبانی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در پی بارندگی شدید در منطقه، جاری شدن سیل، تخریب راه‌ها و آبگرفتگی منازل مسکونی، علاوه بر اعزام اکیپ‌های امدادی و خدماتی، کمک‌های مردمی و بشردوستانه اصناف و کسبه ایرانشهری برای مردم منطقه دلگان ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه کمک به آسیب‌دیدگان از بارندگی‌ها، علاوه بر تیم‌های امدادی، اورژانس، ماشین‌آلات، کمپرسی، تانکر آبرسان، تیم‌های تکنسین برق و مخابرات و آبفا برای کمک به رفع مشکلات بوجود آمده در منطقه هستند.

فرماندار ایرانشهر تصریح کرد: امروز نیز اقلامی مانند یکهزارو ۲۵۰ عدد کنسرو، یکهزارو ۲۰۰ قرص نان، ۳۰۰ تخته پتو، آب معدنی و اقلام خوراکی و بهداشتی دیگر از محل کمک‌های مردمی و داوطلبانه کسبه و اصناف ایرانشهر، توسط هلال احمر این شهرستان برای توزیع بین مردم روستاهای آسیب‌دیده ارسال شد.

وی گفت: گروه‌های مختلف امدادی و جهادی از راهداری، برق، آبفا، مخابرات، امور عشایر، علوم پزشکی، اورژانس، شهرداری، صمت و کامیون‌داران و شرکت‌های بخش خصوصی با محوریت هلال احمر ایرانشهر با حضور در مناطق سیل‌زده به کمک مردم دلگان شتافتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)