تشکیل ستاد جمعیت و خانواده دستور کار سازمان تبلیغات


تشکیل ستاد جمعیت و خانواده دستور کار سازمان تبلیغات

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در کنار برنامه‌ریزی برای ماه مبارک رمضان، تشکیل ستاد جمعیت و خانواده در دستور کار ما قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان- حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، بر کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های قرآنی و تبدیل فعالیت‌های قرآنی به جبهه قرآنی تأکید کرد و گفت: برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های قرآنی باید موجب حرکت در جامعه قرآنی و به دنبال آن، تبدیل آن به جبهه قرآنی و نهضت قرآنی شود.

به گفته او، از جمله کارهایی که نیاز به اهتمام و توجه جدی همه مسئولان قرآنی دارد، احیای جلسات تفسیر است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی به استقرار ستاد برنامه‌ریزی ماه مبارک رمضان در سازمان دارالقرآن الکریم اشاره و بیان کرد: مراحل مقدماتی عملیات رمضان آغاز شده است و هم اکنون در حال انتخاب شعار مناسب، گزینش اساتید، تهیه محتوای آموزشی و تدوین آیین‌نامه‌های مربوطه هستیم.

او اعلام کرد در خلال اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان، تشکیل ستاد جمعیت و خانواده در سازمان تبلیغات، تعریف و برنامه‌ریزی شده است. همچنین موضوع شیوه‌های انس جامعه و مردم با قرآن کریم از جمله محتویات مهمی است که در برنامه ریزی عملیات رمضان مورد توجه قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام حریزاوی همچنین نقش سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان مهمترین دستگاه فرهنگی انقلاب اسلامی را مهم دانست و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، بزرگترین و مهمترین جهاد در زمان کنونی، جهاد امیدآفرینی است و ما به عنوان دستگاه فرهنگی انقلاب اسلامی در این زمینه وظیفه مهمی داریم.

گفتنی است؛ چندی پیش اخبار و شایعاتی درباره تغییر در سازمان دارالقرآن الکریم مطرح شده بود که حریزاوی این موضوع را تکذیب کرد و گفت: هیچ تغییری در ساختار و نحوه فعالیت‌های سازمان دارالقرآن الکریم در سازمان تبلیغات اسلامی مطرح نیست.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی