وزیر اطلاعات: دغدغه دولت سیزدهم اصلاح معیشت مردم است


وزیر اطلاعات: دغدغه دولت سیزدهم اصلاح معیشت مردم است

قم - ایرنا - وزیر اطلاعات گفت: امروز دغدغه دولت سیزدهم، اصلاح وضعیت معیشت است تا سفره مردم بزرگ‌تر و رنگین‌تر شود.

به گزارش روز پنجشنبه مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل خطیب در مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در سالن جلسه‌های جامعه مدرسین اظهار داشت: دولت سیزدهم وارث مشکل‌هایی است که از گذشته به ارث رسیده و در کنار آن، دشمنی‌های آمریکا و اسرائیل نیز فشارهای مضاعفی را بر ملت بزرگ ایران تحمیل کرده که دولت تمام تلاش و همت خود را به کار خواهد گرفت تا مشکل‌های مردم حل شود.

وی ادامه داد: دشمن در افغانستان، عراق و سوریه وارد شده و فتنه‌ای مثل داعش را راه انداخت تا به ایران آسیب برساند و تمام امکانات و توانمندی‌های خود را بسیج کرده‌ تا فشار حداکثری را وارد نمایند.

وزیر اطلاعات بیان داشت: امروز، دشمنیِ دشمن و فتنه گری فتنه گران داخلی دست به دست هم داده تا برای مردم هزینه‌هایی را ایجاد کنند، اما با راهبری‌های رهبر معظم انقلاب، تلاش‌های نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی و اقتدار ایران اسلامی، موقعیتی برای کشور فراهم شده که در منطقه و دنیا بی‌نظیر است.

خطیب گفت: یکی از مولفه‌های قدرت ایران اسلامی، مردم ما هستند که پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند، اما مطالبه‌گر هم هستند و باید برای رفع مشکل‌های آنها تلاش کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز افتخار ما این است که نیروهای مسلح ما دارای اقتداری هستند که این اقتدار، حرف اول را در منطقه زده و کسی نمی‌تواند گوشه چشمی به این سرزمین داشته باشد.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: بعد از جنگ جهانی دوم کسی جرات اقدام علیه منافع آمریکا را نداشت، اما ایران اسلامی هیمنه آنان را درهم شکست.

خطیب بیان داشت: محور مقاومت پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی ایران است و رژیم صهیونیستی و آمریکا را در منطقه با ذلت روبه‌رو کرده است.

وی اظهار داشت: از دیگر مولفه‌های قدرت بزرگ در کشور، سرکار آمدن دولت انقلابی، ولایی و جهادی است که شبانه روز در حال خدمت رسانی می‌باشد تا مشکل‌های مردم را کاهش دهد.

وی گفت: امروز در فروش نفت و تامین ارز با همه تحریم‌های بانکی به لطف الهی و همت مسئولان و همراهی مردم، موفقیت‌های خوبی به دست آورده‌ایم.

وی افزود: اختلاف نظر لازمه یک دولت پویا است، اما رئیس دولت، نظر واحد را اعلام خواهد کرد تا شاهد روند ثابت در تصمیم‌ها کشوری باشیم.

وزیر اطلاعات گفت: بهبود روابط با کشورهای منطقه و دنیا از برنامه‌های مهم دولت مردمی سیزدهم است و به دنبال گسترش روابط و بهبود وضعیت در موضوع‌های گوناگون هستیم.

خطیب در خصوص مذاکره‌های وین نیز تصریح کرد: خوشبختانه هیات ایرانی در وین با عزت حضور داشته و از حقوق ملت دفاع می‌کند.

وی یادآور شد: هماهنگی و وحدت خوبی میان سران قوا، دولت، مجلس و دیگر دستگاه‌های حاکمیتی وجود دارد و دشمن در تلاش است تا خدشه‌ای به این وحدت و تعامل وارد کند.

وزیر اطلاعات با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه، گفت: این سفر ارزشمند و راهبردی، موقعیت‌های بهتری را برای جمهوری اسلامی فراهم می آورد.

خطیب همچنین بیان کرد: انتظاری که رهبری معظم انقلاب، دولت و مردم از حوزه‌های علمیه دارند، جهاد تبیینی و روشنگری و مقابله با جنگ‌های ترکیبی و ادراکی است که دشمنان علیه ملت تدارک دیده‌اند.

وزیر اطلاعات در پایان افزود: هم افزایی و وحدتی که امروز در مجموعه جامعه اطلاعاتی به وجود آمده، باعث ناامیدی دشمنان، معاندان و فتنه گران و خشنودی مسئولان نظام و مردم شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل