اعتراض استقلال به زمان برگزاری دیدار با هوادار


اعتراض استقلال به زمان برگزاری دیدار با هوادار

تهران - ایرنا - باشگاه تیم فوتبال استقلال به زمان تعیین شده از طرف سازمان لیگ برای دیدار با تیم هوادار اعتراض کرد.

به گزارش ایرنا، باشگاه استقلال نسبت به زمان رای اعلام شده توسط سازمان لیگ برای دیدار با تیم هوادار اعتراض کرد.

این باشگاه اعلام کرد که در صورتی که حتی تست‌های بازیکنان تا پیش از بازی با هوادار منفی هم شود به دلیل عدم انجام تمرینات شرایط بازی را نخواهند داشت.

همچنین اعلام کرده، در صورتی که در لیست تیم ملی برای بازی با عراق در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ بازیکنی از استقلال دعوت شود، امکان استفاده در بازی با هوادار وجود ندارد.

امروز(پنجشنبه) سازمان لیگ در خبری اعلام کرد که به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و حفاظت از سلامت بازیکنان هر دو تیم و همچنین طی شدن تکمیل رعایت فرآیند قرنطینه بازیکنان استقلال، مسابقه بین تیم های هوادار تهران و استقلال از هفته شانزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به جای سه شنبه پنجم بهمن در روز چهارشنبه ۶ بهمن در ورزشگاه انقلاب کرج ساعت ۱۷ آغاز می شود.

بیست و هفتم دی ماه باشگاه استقلال در خبری اعلام کرده بود که نتیجه تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر تیم فوتبال استقلال مثبت است و همچنین نشست خبری فرهاد مجیدی پیش از بازی با پیکان نیز به دلیل شرایط ویژه رخ داده، برگزار نخواهد شد.

بنابراین بازی استقلال و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشوربه دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان استقلال لغو شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)