حریر یکپارچه برف بر سر استان اردبیل/سرما و یخبندان تا 2 روز آینده 


حریر یکپارچه برف بر سر استان اردبیل/سرما و یخبندان تا 2 روز آینده 

به دنبال بارش موج اول و دوم سامانه وارد شده به استان اردبیل، حریری از برف تمام مناطق استان اردبیل را در آخرین روز دی ماه فرا گرفت.

در آخرین روز از دی ماه که همراه با انبوهی از بارش برف بود اهالی شهرهای مختلف استان اردبیل شاهد بارش رحمت الهی بودند تا در موج سوم این بار تمامی شهرهای استان اردبیل از این نعمت الهی بهره‌مند شوند.


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل در مورد بارش‌های روزهای آینده اظهار کرد:‌ سومین موج بارشی در یک هفته اخیر از صبح امروز وارد استان شده و این بار بدون استثنا تمام نقاط استان سفیدپوش شده و حتی شهرهای گرمسیری شمالی استان نیز از این نعمت الهی بهره‌مند شدند.


سیاوش محمدی تصریح کرد: این بارش‌ها تا آخر شب ادامه خواهد داشت و از فردا نیز باد شدید و کولاک در مناطق مختلف استان حاکم شده و دمای هوا بین 8 تا 20 درجه در مناطق مختلف استان در نوسان بوده و یخبندان در 2 روز آینده در مناطق مختلف استان اردبیل حاکم خواهد شد.


وی گفت: وزش باد شدید که به کولاک در جاده‌ها منجر خواهد شد، تردد را سخت و دید رانندگان را به حداقل می‌رساند که امیدواریم هموطنان توصیه‌های ایمنی را جدی گرفته و از سفرهای غیرضرور در روزهای آینده پرهیز کنند.


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: در موج اول تا سوم بارش‌ها بین 118 سانتیمتر تا 56 سانتیمتر در مناطق مختلف استان بارش به ثبت رسیده و در کنار بارش، وزش باد شدید همراه با کولاک نیز کار خدمات‌رسانی دستگاه‌های مختلف را سخت کرده است.


محمدی میزان بارش موج سوم را 5 تا 8 سانتیمتر در مناطق مختلف استان اعلام کرد و ادامه داد: در اردبیل بیشترین بارش تاکنون به ثبت رسیده و همچنان وضعیت جوی استان ناپایدار خواهد بود و در هفته آینده نیز در کنار وزش تندباد و کولاک، یخبندان شدید رخ خواهد داد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره «مژگان زن رضا پروانه» سریال پوست شیر بعد 2 سال / چجوری این همه تغییر کرد ؟! ...