کشف 21 تن خوراک دام احتکار شده در ملایر ‏


کشف 21 تن خوراک دام احتکار شده در ملایر ‏

فرمانده انتظامی ملایر از کشف 21 تن خوراک دام احتکار شده توسط ماموران پلیس امنیت ‏اقتصادی این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با قاچاق نهاده های دامی و شناسایی ‏انبارهای احتکار این کالای مورد نیاز، تیمی مشترک از ماموران پلیس امنیت اقتصادی و ‏کارشناسان اداره صمت ملایر، پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق از نگهداری مقادیر قابل توجهی ‏خوراک دام...

سرهنگ احمد ساکی در این رابطه افزود: در بازرسی از این انبار، ۲۱ تن خوراک دام احتکاری که ارزش آن توسط کارشناسان ۹۴۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

وی در ادامه از جمع آوری ۲۰ معتاد متجاهر در نتیجه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خبر داد و اظهارکرد: در راستای مطالبات عمومی و ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهرستان ملایر اجرا شد.

ساکی افزود: در اجرای این طرح، ۲۰ معتاد متجاهر و پر خطر که دارای سابقه اعتیاد به مواد مخدر بودند از مناطق آلوده شهرستان جمع آوری و با هماهنگی مرجع قضائی به مراکز درمانی و کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه نباید فراموش کنیم که عوارض ناخوشایند و مرگبار مواد مخدر نه تنها سبب نابودی و تباهی انسان می شود بلکه خانواده و به دنبال آن جامعه را نابود می‌سازد، تصریح کرد: ارتباط مصرف مواد مخدر و رفتارهایی مانند خشونت خانگی، کودک آزاری، افزایش آمار طلاق و شیوع بیماری‌های واگیردار مانند ایدز و هپاتیت، بر دامنه آسیب‌زایی آن می‌افزاید و لزوم توجه ویژه به مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز را دو چندان می کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)